חיפוש

מה תורם פוליש לרצפת הבית

רובנו נמצאים לפחות אחת לשבוע – שבועיים במאבק הידוע לנקות את הבית.

בעוד חלקים רבים בבית ניתנים לתחזוקה בצורה פשוטה כך שייראו חדשים לאחר טיפול קל ומוכר, הרצפה היא תחום אחר.

ישנו הבדל בין ניקיון תקופתי של הרצפה לבין ניקיון יסודי – כזה שיהפוך אותה לנוצצת, מבריקה וחדשה וירים את מראה הבית לתקופה היפה ביותר שלו.

אחת הדרכים היעילות והטובות לעשות זאת היא פוליש לרצפה.

 

פוליש לרצפת הבית

אחת לכמה שנים אנו מגיעים למסקנה שהגיע הזמן להשקיע בבית באמת. כדי לגרום לרצפה שלנו – אחד המרכיבים המשמעותיים והבולטים ביותר בבית ובעיצובו – להיראות כמו ביום בו הותקנה ואף נקייה יותר, נדרש פוליש של חברה מקצועית – היכנסו לאתר חברת פרו פוליש וקבלו את הרצפה שלכם במצב הטוב ביותר שלה.

 

מה זה פוליש בעצם

פוליש הוא פעולת קרצוף, ניקוי והברקת משטחים, בפרט כשמדובר ברצפות – שיש, אבן, בטון ועוד. לרוב פוליש נעשה בעזרת מכונה בשביל ליצור פעולת ניקיון יסודית וחזקה באמת. לאחר פעולות הקרצוף והניקיון, נעשה שימוש בחומרים שונים לשמירה על הרצפה והברקתה.

 

לאיזה סוגי רצפה כדאי לעשות פוליש ומתי

פוליש באופן כללי מומלץ לכל סוגי הרצפות במצבים שונים – רעוע, מלוכלך או אף תחזוקה רגילה. עם זאת, ישנם שלושה סוגי חומרים המשמשים לפוליש, וכל אחד מהם מומלץ לרצפה אחרת:

פוליש קריסטל – ניתן לשימוש על סוגים שונים של רצפות, מלבד גרניט פורצלן ומרצפות רעועות. בתהליך זה, חומרים שונים מוחדרים אל בין הרצפות ומספקים ניקיון יסודי ומעמיק.

פוליש סילר – מהווה חומר חיצוני (לא נכנס לעומק המרצפות), ומטרתו העיקרית לשמור על המרצפות מפני ספיגת לחות ולכלוכים. הפוליש נותן מראה מבריק לרצפה ומראה חדש.

פוליש ווקס – על – ידי מריחת ווקס באופן אחיד על הרצפה, נוצר מראה מבריק וחדש – יחד עם שכבת הגנה מפני לכלוכים ולחות.

ככלל, רצוי לעשות פוליש אחת לתקופה של כ-5 שנים. הפוליש, מלבד ניקיון הרצפה, נותן שכבת הגנה שמספיקה לתקופה ארוכה.

 

מה תורם פוליש לרצפת הבית

פוליש לרצפה תורם, בתור התחלה – מראה נקי, מבריק ומצוחצח. לעתים אין צורך בביצוע שיפוץ, שינוי או החלפת רצפה – אפשר לשפר את מצבה המקורי ולגרום לה להיראות כחדשה.

שנית, יחד עם המראה והניקיון, הפוליש מספק שכבת הגנה משמעותית לרצפה והופך אותה לעמידה יותר בפני שחיקה. בזכות מגוון חומרי הפוליש המותאמים לתזוזה בחדר, תקופות זמן ממושכות ופגעי מזג אוויר הרצפה יכולה להישמר באופן האידאלי כחדשה לזמן ארוך ומספק.

 

לסיכום

לעתים קרובות הדרך ליצירת מראה חדש ומרענן לבית לא עוברת בשיפוץ. לקחת את הקיים ולהפוך אותו לטוב, עמיד ומבריק יותר הוא מהלך חסכוני, יעיל, אקולוגי ולא מתפשר על יופי. פוליש לרצפה הוא בדיוק מסוג הפתרונות שיגרמו לכם להרגיש בבית חדש בקלות.

 

ריצוף משבצות

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »