חיפוש

חמישה רעיונות למזכרות מודפסות ייחודיות לאירוע שלכם

אתם רגע לפני היום הגדול? מעוניינים במזכרת מדהימה לאורחים שלכם או בקישוטים מודפסים שיעטרו את החגיגה שלכם? הגעתם למקום הנכון! בין אם זה אלה מגנטים, הדפסות מדבקות ועוד רעיונות יצירתיים – נוכל לתת לכם את כל הרעיונות הטובים והמיוחדים ביותר עבור האירוע שלכם.

לא משנה אם מדובר בבת מצווה, חתונה גדולה, או יום הולדת 50 לאבא האהוב שלנו – מתנות מודפסות יסגרו לכם את הפינה וישמחו את האורחים. אנחנו כאן עם חמישה רעיונות למזכרות מודפסות ייחודיות לאירוע שלכם

 

1 – הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס היא מבין הפופולריות ביותר. בד הקנבס העדין כבר מאז המאה ה-13 משמש את בני האדם עבור ציורים ואריגות שונות, שכן הקנבס הוא בד עדין ורך שארוג בצורת שתי וערב. בשנים האחרונות, עם התפתחות הדיגיטליזציה, נהיה יותר קל להדפיס על בד הקנבס וליצור ציורים ומזכרות מיוחדות. הקליקו כאן כדי לצפות במגוון הדפסות איכותיות על בד הקנבס.

 

2 – הדפסה על קאפה

הדפסה על קאפה היא לא פחות פופולרית מאשר הדפסה על קנבס. אם כי, ההדפסה על קאפה לא מתבצעת באופן ישיר על הקאפה עצמה אלא על חומר חיצוני שמודבק על הקאפה הקשיחה. הקאפה מגיעה בשלל צורות וגדלים וניתן לשחק איתה על מנת ליצור מתנות. אם אתם מעוניינים להעניק לאורחים שלכם מזכרת קטנה או גדולה, הקאפה יכולה לשחק תפקיד משמעותי בגודל.

 

3 – הדפסה על שמשונית

שמשונית משמשת אותנו בעיקר לפרסום ולצרכים מקצועיים, עם זאת, זה לא פוסל את האפשרות שבאירוע המיוחד תהיה הדפסת שמשונית שקשורה לאירוע ואף מייחדת אותו מכל השאר. השמשונית היא חומר ויניל חלק, הוא עמיד מיוחד בכל תנאי מזג האוויר, כך שאם אתם מדפיסים עבור האירוע, השמשונית תשאר איתכם לכמה שנים טובות כמזכרת איכותית שכיף להסתכל בה מידי פעם.

 

4 – הדפסת מדבקות

הדפסת מדבקות, חוד החנית של עולם היצירה וההדפסה. מדבקות הן שם דבר בקרב ילדים ואף מבוגרים. במידה ואתם מקיימים אירוע יום הולדת לילדים או בת/בר מצווה, מדבקות זו התשובה שלכם לשאלה הגדולה – איזו מתנה מעניקים? הדפסת מדבקות של תמונות באירוע יכול להרים את הילדים שהגיעו לחגוג ולהשאיר אותם עם מתנה שהם לא ישכחו לכל החיים. בנוסף, מדבקות הן מוצר שמיש שניתן לשמור עליו לתקופת זמן ארוכה.

 

5 – הדפסה על פרספקס

פרספקס הוא מעין סוג של פלסטיק המיועד להדפסה, ויש לו אפקט תלת מימד מאוד מיוחד. התמונה או הכיתוב שתבחרו להדפיס על הפרספקט מקבל עומק ומקנה צורה מיוחדת לאותו האובייקט. פרספקט זוכה לכינוי גם "זכוכית אקרילית".

עם זאת, פרספקט הוא לא שביר או עלול להתנפץ, אלא הוא חומר מאוד עמיד. המשקל שלו קל יחסית והוא מאוד נוח להענקה כמתנה באירועים. בזכות האפקט התלת מימד המיוחד, הפרספקט משמש לצרכים רבים – תמונות לבית, הקדשות כתובות מיוחדות או כמתנות באירועים.

מזכרות מודפסות

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »