חיפוש

מחפשים מתנה לעובד המצטיין? התשובה בפנים

אחד מן הדברים החשובים ביותר שיש למקום עבודה להציע הוא פרס העובד המצטיין.

העובד המצטיין הוא לא סתם פרס רגיל שנותנים לכל אחד, זה בעצם הסיבה שיש לכל עובד בחברה לשאוף למצוינות ורצון להצליח.

הפרס בעצם מהווה תמריץ נוסף לעובדים על עבודתם וככל שהפרס יותר גדול ומרשים ככה הרצון של העובדים לקבל אותו גדל וכך גם הרעב שלהם.

אז אתם מחפשים מתנה לעובד המצטיין? התשובה בפנים.

 

קודם כל למה לנו בכלל לתת פרס עובד מצטיין?

בכל מקום עבודה שהוא בעל מספיק עובדים יש רצון גדול לגרום לעובדים לתת תפוקה גדולה יותר וניתן להניע אותם במספר דרכים.

חלק מן הדרכים הנה חלוקת מתנות על עבודה קשה ותמיד בכדי לתת אות הערכה לעובד שעשה עבודה יוצאת מן הכלל, שהיה טוב יותר מכולם ישנו פרס העובד המצטיין.

אבל כאשר אנחנו מעוניינים לתת את הפרס אנחנו לא יודעים מה לתת עם הפרס עצמו, האם תעודת הערכה היא מספיקה, אולי בכלל עדיף לתת לו גביע ואולי אפילו הוא יעדיף לקבל זוג כרטיסים לסרט או ארוחה.

 

אז מה כדאי לתת לעובד המצטיין?

קודם כל חשוב להבין שיש להתאים את פרס העובד המצטיין לעובדים ולא ההפך. כלומר לא לכל מחלקה ולא לכל אדם ניתן את אותה המתנה וחשוב לזכור את זה.

לדוגמא אם מדובר במחלקה צעירה מתחת לגיל 30 שרובם אינם נשואים לתת שוברים לחנויות כלי בית פחות יהיה רציני ופחות יגרום גם למחלקה לעבוד קשה, לעומת טיסה לחו"ל, כרטיסים למסיבה או אפילו שוברים מגניבים לסרטים או ארוחות יהיו הרבה יותר אטרקטיביים.

אז כאשר נרצה לתת מתנה לעובד המצטיין נצטרך קודם כל להבין את המחלקה ולזכור שלכל מתנה יש האנשים שיאהבו אותה יותר ויאהבו אותה פחות.

אז קודם כל אנחנו נמליץ כן לתת תעודת הערכה או גביע מסוים או אפילו מגן שמוקיר ומעריך את פועלו של העובד המצטיין. אין מה לעשות בסופו של דבר כל אדם נהנה לקבל הערכה וכשיש מזכרת ביד על ההערכה על עבודתו הקשה של אותו האדם, זה תמיד יהיה כיף יותר לקבל את המתנה מאשר סתם כמה מילים טובות ללא כל זכר.

 

לסיכום

לכן אם אתם מחפשים מתנה לעובד המצטיין תדעו להתאים לו הן את הגביע או התעודה הנכונים לצד מתנה קטנה שתעלה לו חיוך.

לא כל מתנה צריכה להיות הוצאה כבדה ואפילו ניתן לבצע סוג של מסיבה למחלקת העובדים לציון הצטיינותו של העובד. אנחנו במילמן מתחייבים לעזור לכם בבחירת המתנה המושלמת לעובד המצטיין תוך כדי שנתחשב בכלל הפרמטרים הנכונים לשם התאמת המתנה. אז אם אתם מעוניינים לבחור מתנה לעובד המצטיין אנחנו ממליצים לכם להיכנס לכאן: https://milmanltd.co.il ולבחור.

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »