חיפוש

2 מטרות להליך פשיטת רגל

הליך של פשיטת רגל, כידוע, יכול להיפתח בעקבות בקשת הנושה או לבקשת החייב. יש להליך מסוג זה לא מעט מטרות, כאשר העיקרית והמוכרת ביותר היא – הסדרת החובות של החייב תוך התחשבות במצב הכלכלי שלו, יכולת ההשתכרות שלו ועוד. מדריך זה יצא לבדוק באופן מעמיק את המטרות העיקריות של ההליך. הישארו אתנו ותגלו גם אתם את כל המידע המקיף שאתם רוצים לדעת בנושא.

 

תכירו תחילה את אלו שסייעו בכתיבת המדריך

כשהחלטנו לכתוב מדריך על מטרות של ההליך לפשיטת רגל, היה לנו ברור שאנו לא נכתוב אותו לבדנו. שכן, אנו יודעים שיש אנשים שמכירים את התחום באופן מעמיק – אלו שעברו אותו בעצמם. הרי אומרים שאין חכם כבעל ניסיון ואנו דבקים במשפט הזה ופועלים לפיו לא פעם כשאנו מתחילים לכתוב מדריכים שונים. הפעם, פנינו אל אנשים שעברו הליך של פשיטת רגל ויצאו ממנו.

שאלנו אותם מה היו המטרות של ההליך מנקודת המבט שלהם וקיבלנו לא מעט תשובות. כשקראנו אותן באופן מעמיק, התגלה לנו כי יש 2 מטרות עיקריות שבאו לידי ביטוי בתשובות אלו. כך שהחלטנו להתמקד בהן. זו ההזדמנות להודות לאלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא עולה לרשת וצפוי להעלות את המודעות בנושא.

 

המטרה ה – 1 להליך של פשיטת רגל: הסדרת חובות מרוכזת

המטרה הראשונה שאי אפשר לכתוב מדריך על פשיטת רגל בלעדיה היא הסדרה מרוכזת של החובות. כל אדם שמוצא את עצמו בהליך שכזה, צריך לפנות אל עו"ד פשיטת רגל כדי שזה יסייע לו להסדיר את החוב בהתאם לכללים של ההוצאה לפועל.

 

המטרה ה – 2 להליך של פשיטת רגל: הפטר חובות ופתיחה של דף חדש

אלו שמוצאים את עצמם בהליך של פשיטת רגל צפויים להגיע למצב של הסדר החובות, כך שהם יכולים עם הזמן לראות אופק ורוד יותר וחיים מסודרים יותר מבחינה כלכלית. ההליך מאפשר בעצם לא רק להסדיר את החובות, אלא גם להביא למחיקה שלהן ולהתחיל בחיים חדשים ללא המצבים הבאים:

  • ללא חובות
  • ללא הליכי גבייה ועיקולים
  • ללא פקודות מאסר
  • ללא הגבלת רישיון ועוד

 

טיפ חשוב עבור אלו שצפויים לעבור הליך של פשיטת רגל

אם אתם צפויים להתחיל בהליך של פשיטת רגל בקרוב, כדאי מאוד שתדעו כי עליכם לפנות אל עורך דין מוסמך בתחום שילווה אתכם מתחילת ההליך ועד סופו. שכן, מדובר במצב שמצריך מכם סיוע משפטי. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי עורך הדין שליווה אותם אפשר להם לדעת בכל שלב מה צפוי לקרות בהמשך והדבר הקנה להם ביטחון שהיה חיוני עבורם במצב זה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 2 המטרות להליך פשיטת רגל. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להתחיל בהליך. שיהיה בהצלחה!

פְּשִׁיטַת רֶגֶל

באותו נושא