חיפוש

מי צריך לקנות קלנועית טרולי?

תחשבו שהייתם בעליה של קלנועית שמשמשת אתכם, כמובן, לצורכי התניידות, והייתם מסוגלים לקפל אותה לכדי תיק הנישא בקלות, כך שתוכלו לקחת אותה אתכם בתחבורה הציבורית ואפילו בטיסות. נשמע כמו המצאה שטרם הומצאה? תחשבו שוב. "קלנועית טרולי" קיימת בשוק, ומחכה שתגלו אותה.

 

מי את, קלנועית טרולי?

כשמדברים על "קלנועית טרולי", למעשה מדברים על קלנועית לכל דבר ועניין, המיועדת להסעתו של נוסע אחד. אותו נוסע, בעת הגעתו ליעד או בסיום השימוש, יכול לפרק את הקלנועית ולקפלה לכדי מזוודת טרולי קטנה – כך שיוכל לשאת אותה איתו לביתו, במהלך שהוא מסייר בקניון או ברחובות ועוד. הטרולי הנישא יכול גם להיכנס אל תא המטען של רכב גדול יותר, ונתן להעלות אותו למטוסים.

 

מי צריך לקנות קלנועית טרולי?

במידה ואתם מרבים לנסוע לטיולים – בארץ ובעולם – או שאתם מרבים לנסוע ברכבת, לטוס (הן לצרכי עבודה והן לצרכי תיירות) או שאתם מרגישים צורך להשיג לעצמכם כלי תחבורה יעיל חדש לשימוש היומיומי – קלנועית טרולי היא הפתרון עבורכם.

מלבד השימוש הטבעי של הקלנועית עבורכם, המעברים איתה נעשים בצורה יעילה ומהירה, מה שחוסך זמן ומאמץ.

 

למה קלנועית הטרולי תשפר את ההתנהלות שלך?

ראשית, קלנועית טרולי מוסיפה לעצמאות של בעל המוצר. הוא יכול להתנייד בכוחות עצמו, לשאת אותה ממקום למקום ולהשתמש בה ככל שירצה, מבלי תלות בכלי רכב אחר או באדם אחר. העצמאות מחזקת את החיוניות ועוזרת לנו להיות פרודוקטיביים יותר, ובטוחים יותר בעצמנו.

קלנועית טרולי היא נוחה ופשוטה לתפעול, והקיפול לכדי מזוודה לא מסובך ולא דורש ידע קודם. אין צורך ברישיון נהיגה על מנת להשתמש בקלנועית טרולי.

 

הטענת קלנועית טרולי

לקלנועית טרולי מצבר נשלף, כך שתוכלו להטעינו ולהשיבו בקלות אל המכשיר. מדובר בסוללה חזקה אך קלת משקל, כך שתוכלו להסתמך עליה לצורך נסיעה למרחקים, ולצד זאת לא תסתבכו כאשר תצטרכו לסחוב אותה (כאשר צריך להטעינה, או להחזירה). הטענת קולנועית טרולי אורכת כ- 4 שעות.

 

עיצוב קלנועית טרולי

הודות לכך שקלנועית טרולי היא המצאה חדשה יחסית, גם העיצוב של המוצר הוא חדשני ומודרני. דגמי שחור, לבן וכסף שולטים בתחום, ונאים למוצר הן במצב הקלנועית והן במצב הטרולי – כך שגם כאשר תסתובבו איתה ב"צורת המזוודה", היא תראה אטרקטיבית ומשוכללת.

 

פרטים טכניים נוספים

לקלנועית טרולי כושר נסיעה של כ- 120 ק"ג, ולעיתים אפילו יותר. המהירות המקסימאלית אליה ניתן להגיע היא 12 ק"מ וטווח הנסיעה הוא כ- 40 ק"מ (לכל ארבע שעות של הטענה). לקלנועית ניתן להוסיף שדרוגים שינעימו את הנסיעה, לדוגמת שקע טעינה לכבל USB (מתאים לטעינת המכשיר הסלולרי שלכם) או שקע לטובת השמעת מוזיקה בנסיעה.

מחיר קלנועית טרולי הוא כ- 9,000 ש"ח. מחיר הולם למוצר שמשפר את איכות החיים ומשלב בין חדשנות לקלילות, תוך שמירה על עצמאותכם.

תיק עור

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »