חיפוש

מסמר הערב – סידור הפרחים שיהפוך אתכם לכוכבים של ראש השנה

מארחים בראש השנה שקרב ובא? בין הזמנות האורחים, קניית המצרכים ותכנון המנות שתגישו, אל תשכחו אל סידורי הפרחים בבית. סידור פרחים הוא הדבר הראשון, אחרי דלת הבית ואחריכם, שהאורחים ישימו לב אליו. פרחים יכולים להימצא בסלון, במרפסות וגם על שולחן החג עצמו. סידור פרחים נכון יכול לשדרג את האירוח שלכם ולהפוך אתכם לכוכבים של החג. כך תעשו זאת.

 

סידור פרחים לראש השנה

התבנית הזאת חוזרת על עצמה בכל חג: כולם לבושים בצורה חגיגית ומחכים לדפיקה בדלת, שתבשר על הגעת האורחים הראשונים. דודים ודודות, סבא סבתא, בנים ובנות – כל אורח שיכנס לבית לא יוכל שלא להבחין בסידור הפרחים שלכם. פרחים ממוקמים לרוב מקומות בולטים, כך שקשה להתחמק מכך.

הפרחים ממוקמים לרוב בסלון, בשולחן החג, במרפסות או בחצר. המוקדים הללו הם מוקדים שהאורחים נחשפים אליהם בחג, ולכן סידורי פרחים לבית הוא חלק מרכזי וחשוב מכל התכנון לחג. הולכים לשוק כדי למצוא את הדגים הטובים ביותר? שוברים את הראש על המנות שתגישו? אל תשכחו את סידור הפרחים בין כל אלה.

 

התאמה אישית

סידור הפרחים שיהפוך את האירוח שלכם לטוב ביותר בראש השנה, צריך להיות כזה שמותאם באופן אישי לסיטואציה שלכם. מה זה אומר? ניתן לסדר פרחים במגוון צורות שונות ובמגוון דרכים שונות. הסידור יכול להתבצע בכלים שונים, בהם ניתן לשים את הפרחים שרוצים לסדר.

לא תמיד יש דרך אחת נכונה לסדר את הפרחים, אך חשוב לשמור על העיקרון של התאמה אישית. את הפרחים יש לסדר בצורה שתתאים באופן אישי לבית שלכם. סידור שלא יהיה תואם לבית יכול ליצור תחושה של בלבול אצלכם וגם אצל האורחים. גם אם הסידור יפה ומוצלח בפני עצמו, הוא צריך להתאים לרקע ולתפאורה בה הוא נמצא.

 

אסתטיות

סדרו את הפרחים שלכם באופן אסתטי. גם אם מצאתם את הצורה בה אתם רוצים לסדר את הפרחים שלכם, דאגו שהסידור יראה בצורה יפה לאין. הקפידו על כמויות שוות, על פרחים בצבעים מתאימים ועל מיקום נכון ומדויק של הכלים בהם מתבצע סידור הפרחים.

 

יצירתיות

כמעט בכל תחום בחיים, יצירתיות יכולה רק לתרום. אפשר לומר זאת גם על תחום סידור הפרחים. אם תצאו מהקופסא דווקא בחג ותסדרו את הפרחים בצורה יצירתית, שתענה על העקרונות הקודמים שסקרנו, תוכלו להלהיב את שאר האורחים ולהפתיע אותם לטובה.

 

סידורי פרחים לדוגמא

ישנן כמה דוגמאות לסידורי פרחים, כך שניתן להשתמש בהן אם הן מתאימות לבית שלכם. אפשר לסדר את הפרחים בכלים יצירתיים באופן חד פעמי, כמו בקבוקי זכוכית. כמו כן, ניתן לבחור אדניות בצבעים מנוגדים לצבעי הפרחים. סידור פרחים בסלסלות קש או באדניות קונספט יכול גם כן להוות סידור פרחים מוצלח.

וורדים

 

באותו נושא