חיפוש

מעילי חורף לגברים שאתם חייבים להכיר

רוחות החורף הראשונות מתחילות לנשוב ועדיין אין לכם מעיל? הכנסו לאתר של ג'וזף קאופמן ובחרו לכם מעיל חדש ואופנתי מתוך ההיצע הגדול של מעילי חורף מחממים ומפנקים שיעשו לכם חורף חם ונעים.

 

ג'וזף קאופמן

ג'וזף קאומפמן הינה חברה לייצור ושיווק מעילים, בגדים תרמיים ואביזרים נוספים לשמירה על חום הגוף באיכות הגבוהה ביותר גם לתנאי מזג אויר קשים. באתר החברה ובחנויות תוכלו למצוא מעילים וביגוד תרמי המתאימים לפעילות ספורטיבית במזג אויר קר ורטוב למטיילים, לחיילים וכל מי שנמצא בחוץ. לפרטים נוספים הכנסו לאתר ג'וזף קאופמן מעילים ומצאו את הגזרה המושלמת למעיל האופנתי החדש שלכם לחורף חם ונעים.

 

שלושה מעילי חורף לגברים שאתם חייבים להכיר

כדי שגם אתם תוכלו לשמור על חום הגוף בנוחות מירבית בזמן טיול, פעילות מבצעית, ספורט ועבודה בתנאי שטח אספנו עבורכם שלושה דגמי מעילים מעולים, למעילים נוספים הכנסו לאתר החברה:

  • מעיל סופטשל STORM PRO – מעיל שתוכנן במיוחד בשבילכם כדי שתוכלו להמשיך בפעילות ספורטיבית בתנאי מזג אויר קרים במיוחד בלי להפסיק. המעיל עשוי בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת לבד לנשום ולמנוע הצטברות זיעה ויחד עם זאת לשמור על חום הגוף. המעיל רך ומפנק במיוחד, מגן מרוח וגשם ובעל שני כיסים קדמיים הניתנים לרכיסה.
  • מעיל פליז PRO-X WINDBLOCK – מעיל דו צדדי מרהיב ביופיו בעל שני עיצובים אופנתיים לשילוב עם כל סט בגדים. המעיל מתאים לאיזורים קרירים ומגן מפני רוחות קרות בעיצוב צעיר ומגניב.
  • מעיל פוך RIVAL – לימי קור עזים במיוחד וגשומים כאשר יש צורך בהגנה מירבית מפני מים ורוח. המעיל בעל בטנה מחממת במיוחד כולל באיזור הכיסים לחימום ידיים מהיר. המעיל כולל גם כובע המגן על הראש והאוזניים מפני התקררות. המעיל מאפשר תנועה קלה וחופשית.

 

אקססוריז מומלצים להוסיף ליד המעיל

אף על פי שהמעילים שלנו מחממים ונעימים, לימי סערה וגשמים או לשהיה ממושכת במזג אויר קיצוני אנו ממליצים להעזר באקססוריז נוספים מתוצרת ג'וזף קאומפן להשלמת המראה המושלם לחורף וכדי להגן טוב יותר על גופנו מפני התקררות:

  1. חם צוואר – במקום צעיפים שנוטים ללכת לאיבוד, מציקים ונופלים, הכירו את חם הצוואר המושלם, גם אופנתי וגם מגן על איזור הצוואר והגרון.
  2. כובע פליז – כובעי הפליז המחממים יעזרו לכם לשמור על חום הגוף ולהגן על האוזניים הרגישות להתקררות.
  3. כפפות פליז – בימים קרים במיוחד שבהם חימום מהיר בכיסי הפליז של המעיל לא עוזרים, כפפות פליז ישמרו על אצבעותיכם חמות וקלילות וישמרו עליהן מרטיבות.

 

לסיכום

לחורף חמים ונעים הכנסו לאתר של ג'וזף קאופמן ובחרו לעצמכם מעיל מעוצב, קל משקל ושומר חום גוף מושלם לימים הקרים. המעילים מתאימים לשימוש במהלך פעילות מבצעית, ספורט בתנאי מזג אויר קרים, עבודה בתנאי שטח או טיולים.

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »