חיפוש

מעצבים מחדש את הבית? כך תבחרו רהיטים נכונים

עיצוב של הבית מאפס עשוי להצריך מכם לא מעט אנרגיות אם אין לכם ידע בסיסי בתחום. כדי שתוכלו לבצע את העיצוב המדובר באופן הנכון ביותר, יצאנו לבדוק עם מומחים בתחום איך תוכלו לבחור את הרהיטים הנכונים לבית שלכם. אנו מזמינים אתכם להקדיש כמה רגעים, להישאר אתנו ולגלות את השלבים המדויקים והמפורטים שיביאו אתכם אל הנחלה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע העדכני ביותר בנוגע לבחירה נכונה של רהיטים לבית שמעוצב מחדש, היינו צריכים לפנות אל המומחים בתחום. לכן, פרסמנו סקר בקבוצות של עיצוב הבית ברחבי הרשת וביקשנו ממעצבי פנים לומר לנו איך אפשר לעשות זאת שלב אחר שלב מבלי להסתמך על איש מקצוע. את כל התשובות שקיבלנו המרנו למדריך הנוכחי. כך שזו ההזדמנות להודות לגורמים שסייעו לנו. שכן, בזכותם, תוכלו לקבל את המידע המעמיק והרלוונטי ביותר בנושא.

 

בחירה נכונה של רהיטים לבית מחודש – שלב מספר 1

כדי שתוכלו להתחיל את ההליך ברגל ימין ובידיעה שאתם בוחרים נכון, אתם צריכים קודם כל להסתכל על החלל הקיים ולצלם אותו מכמה כיוונים. השלב הראשון עשוי להישמע לכם מיותר, אבל מדובר בשלב חיוני עבור בחירה של רהיטים לבית מחודש ולבית שכבר יש בו ריהוט קיים. שלב זה יסייע לכם בהמשך לדמיין את הספות, השולחנות או הכיסאות שתראו כשתגיעו אל חנות רהיטים נבחרת.

 

בחירה נכונה של רהיטים לבית מחודש – שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לחשוב על קונספט מסוים שאתו אתם רוצים ללכת. שכן, אם תבחרו רהיטים באופן אקראי ללא קו מחשבה מסוים, אתם עשויים למצוא את עצמכם בבית מצועצע. אם אין לכם רעיונות לקונספטים, דעו שקיבלנו כמה מהעדכניים ביותר:

  • קונספט כפרי
  • קונספט מינימליסטי
  • קונספט צבעוני

 

בחירה נכונה של רהיטים לבית מחודש – שלב מספר 3

לאחר שבחרתם את הקונספט המתאים לכם, אתם יכולים להיכנס אל קטלוג של חנות ריהוט ולהיכנס אל הלשונית המתאימה. במרבית חנויות הריהוט יש אפשרות לראות את הרהיטים לפי הקונספטים השונים. כך שלא תצטרכו לבחור את הרהיטים שלכם בפינצטה. הם יוצגו בפניכם אחד אחרי השני ואתם תוכלו לראות מהו השולחן, הכיסא, הספה או כל רהיט אחר שתואם לסגנון הנבחר.

 

בחירה נכונה של רהיטים לבית מחודש – שלב מספר 4

בשלב האחרון אתם צריכים להסתכל על הרהיטים שבחרתם ולחזור אל התמונות מהשלב ה -1. כך תוכלו לראות אם הרהיטים הנבחרים משתלבים באופן תואם אל החלל של הבית. שימו לב – אם לא יישמתם את השלב הראשון, זה הזמן לחזור אחורה ולהתחיל מחדש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור נכון את הרהיטים שלכם עבור הבית המחודש. מאחלים לכם שתבחרו נכון ושיהיה לכם בהצלחה!

חלל מעוצב

 

באותו נושא
סלון מעוצב
טיפים לעיצוב פנים לסלון

עיצוב הסלון עשויה להיות מטלה מורכבת עבור אנשים רבים. שכן, אף אחד מאתנו לא למד עיצוב במהלך הלימודים בבית הספר או בתיכון. מדובר במידע שנרכש

קרא עוד »
חלון פתוח
מהו חלון באוהאוס

באוהאוס הוא סגנון אדריכלי ועיצובי המתאפיין בפשטות, קווים ישרים ונקיים. הבאוהאוס היה סגנון העיצוב השולט ברחבי העולם משנות ה- 30 ועד שנות ה – 60

קרא עוד »