חיפוש

מקומות בילוי מומלצים לילדים בחורף

בימי החורף הקרים והגשומים אי אפשר לצאת ספונטנית לבילויים בים, הבריכה או הפארק.

בעקבות זאת, ילדים והורים רבים מוצאים את עצמם לא פעם משועממים ומתוסכלים.

מה עושים? ריכזנו עבורכם מגוון רעיונות לבילויים ואטרקציות מותאמות לחורף, שיעזרו לכם למלא את הזמן בפעילויות מהנות ומעניינות עם הילדים.

 

  1. פארק השעשועים

פארק שעשועים לילדים במעלה אדומים אשר ממוקם במישור אדומים הוא המקורה והגדול בישראל. המתחם מציע מתקני שעשועים – ביניהם רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטר שמשקיפה אל ים המלח – 150 משחקי וידאו באולמות גיימינג ואזורי סימולציות, ג'ימבורי מאובזר ועוד. בנוסף למתקנים המיוחדים ומכונות הארקייד, האיזור מכיל גם מתחם אוכל גדול. במסגרת פארק השעשועים אפשר גם לארגן מסיבות ימי הולדת לילדים.

 

  1. הצגות ומופעים מוזיקליים

ביקור באירועי תרבות יכול להיות פעילות מהנה מאד גם לילדים וגם להורים. בשונה מצפייה פסיבית בטלוויזיה בבית, באירועי תרבות נוצרת מטבע הדברים אינטראקציה גם עם שאר הקהל שמגיע, וזה הופך את הבילוי למעניין וחווייתי יותר. הזדמנות להינות ממגוון תכנים מחוץ למסכים – תיאטרון אורנה פורת, קונצרטים מוסברים, הופעות ועוד. כל המרבה הרי זה משובח.

 

  1. מוזיאונים ומרכזי מבקרים

מוזיאונים הם הזדמנות נהדרת להעשיר את עולמם של הילדים ולהרחיב את הידע הכללי שלהם. מדע, חקלאות, היסטוריה, אומנות, בעלי חיים ואפילו שוקולד – אפשר לתת לילדים לבחור בין מספר אפשרויות, וכך לגרות את הסקרנות שלהם.

גם מרכזי המבקרים מהווים פעילות בעלת ערך מוסף ולא מאד יקרה. גם במרכזי המבקרים וגם במוזיאונים ניתן למצוא מגוון פעילויות, סיורים וסדנאות לכל המשפחה. עם ילדים קטנים מומלץ מאד לבקר גם במוזיאונים לילדים.

 

  1. קטיף עצמי

גם חווית הקטיף היא הזדמנות טובה לשלב פנאי עם העשרה. הפעילות אמנם קורית בחוץ ועל כן לא מתאימה לימים גשומים, אולם החורף אידיאלי לקטיף פירות נהדרים כמו תותים, דובדבנים, הדרים ועוד. ילדים ונוער יכולים ללמוד באמצעות ביקור משפחתי בקטיף על עבודת אדמה, חקלאות והטבע. כמו כן, בלא מעט מאתרי הקטיף ניתן למצוא אטרקציות נוספות משולבות, כמו פינות חי וליטוף, יצירה ועוד.

 

  1. 5. חדרי בריחה

עד לא מזמן רובנו לא היינו מודעים לחדרי הבריחה, אבל היום ללא ספק מדובר בלהיט שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים ומהווים בילוי מאתגר וחווייתי בכל מזג אוויר. חדרי בריחה הם פתרון מעולה גם מכיוון שהם עוזרים לנו להפעיל קצת את הראש. את הנושא ודרגת הקושי של חדר הבריחה אפשר כמובן לבחור בהתאם להעדפות הקיימות.

 

שמים סוף לשעמום

לסיכום, החורף אמנם מעט מגביל את סוגי הפעילויות שלנו עם הילדים מחוץ לבית, אבל מודעות למגוון האפשרויות הקיימות בשילוב מעט תכנון יכולים לפצות על כך בגדול. למעשה, אפשר לעשות כמעט הכל גם בחורף – למרכזי המבקרים, המוזיאונים, אירועי התרבות, חדרי הבריחה והקטיף מצטרף פארק השעשועים magic kass לילדים. היום כבר אין סיבה להמשיך להשתעמם בחורף!

 

באותו נושא