חיפוש

מקרר תעשייתי למסעדות – טיפים חשובים

מקרר תעשייתי הוא אחד החפצים החשובים ביותר עבור כל מסעדה.

המקרר התעשייתי שלכם ישמור על טריות חומרי הגלם שאתם קונים עבור המנות שלכם, ויעזור לאורחים ליהנות מהאוכל שאתם מגישים להם.

אז איך תמצאו את המקרר התעשייתי שאתם צריכים? מה חשוב למצוא בו? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לכם למצוא את המקרר שלכם.

 

מה הצורך שלכם?

לפני שאתם קונים מקרר תעשייתי למסעדה שלכם, חשוב שתדעו מה הצרכים שלכם כשאתם מחפשים מקרר. התחילו לבנות את התפריט שיש לכם במסעדה ובררו כמה מן המצרכים שתצטרכו ידרשו קירור. חשבו מה יהיה גודל המסעדה? כמה חומרי גלם תצטרכו מראש? האם יש לכם את היכולת להשיג סחורה טרייה בכל יום? ככל שתדעו בצורה טובה יותר מה הצורך שלכם וכמה תצטרכו לאחסן במקרר, כך תדעו לקנות חכם יותר.

 

מקרר בגודל שאתם צריכים

לאחר שסידרתם לכם את הצרכים שלכם, זה הזמן לבחור מקרר בגודל שתצטרכו. כשאתם חושבים על גודל של המקרר, כדאי לחשוב מה תשימו בתוכו ועבור מה ישמש. חשבו על הטבחים ועל זמן עבודתם, ונסו לייעל עבורם את תהליך העבודה. כמו כן, כדאי לחשוב על גודל המצרכים ועל הכמויות שלו, כך שאם למשל תצטרכו לקנות מראש נתחים גדולים של בשר ולשים בקירור, תצטרכו מקרר שיתאים.

 

כמה מקררים תצטרכו?

מעבר לגודל המקרר חשבו כמה מקררים תצטרכו. מקררים תעשייתיים מגיעים בגדלים שונים ויתכן ותצטרכו כמה מאותו הגודל או סוג המקרר. לכן כדאי לחשב בצורה מדויקת כמה מקררים תצטרכו ומה תאחסנו בכל אחד מהם, כך שלא תגיעו למצב שחסר לכם מקום במקררים או שיש לכם מקרר ללא שימוש.

 

מקרר מסודר ונגיש

המקרר שאתם קונים צריך להיות גם מקרר כזה שתוכלו לסדר את המצרכים שלכם בצורה נגישה ונוחה לעבודה. ככל שתבחרו מקרר נגיש יותר וככל שתדאגו שיהיה מסודר יותר, כך תהליכי העבודה והבישול במטבח יהיו מהירים ויעילים יותר, והמנות יצאו מהר יותר.

 

המקרר שיתאים למטבח התעשייתי שלכם

המקררים התעשייתיים שאתם קונים צריכים להיות בגודל שיתאים לכם אבל גם להיכנס בצורה מסודרת למטבח שלכם. חפשו מקררים שיתאימו בגודל שלהם, אבל גם כאלה שיתאימו למטבח ותוכלו לסדר ולמקם אותם באופן אסטרטגי, כך שכל איש צוות יוכל להשיג את מה שצריך בקלות.

 

בחרו בחברה איכותית ומקצועית

רכישה של מקררים תעשייתיים יכולה להיות יקרה ולכן חשוב שתשקיעו במקרר איכותי. חפשו חברה איכותית הנותנת לכם אחריות ארוכת טווח עם המקררים, ומקררים כאלה שיעבדו לאורך זמן מבלי תקלות, כך שתחסכו לכם דאגות.

 

השוואת מחירים שתעזור לכם לבחור

אחרי שבדקתם את הצרכים שלכם, מצאתם מקררים איכותיים, בגדלים מתאימים, בכמויות מתאימות ותכננתם איך תסדרו אותם, חשוב שתערכו גם השוואת מחירים כדי לוודא שקניתם מקרר משתלם.

חנות

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »