חיפוש

משרד פרסום – האם זה מה שהעסק שלך צריך

על מנת למתג, לחשוף, לקדם את העסק החדש ולשמור על העסק הקיים יש צורך לשווק אותו בפלטפורמות שונות אחרת מפספסים לקוחות פוטנציאליים ופוגעים ברווחים.

האם קידום העסק מחייב סיוע של משרד פרסום – על כך במאמר הבא.

 

מתי צריך משרד פרסום לקידום העסק?

בעלי עסקים רבים תוהים מתי זה הזמן לפנות למשרד פרסום. האם מתחילת הקמת העסק או רק כשהעסק לא מתרומם מבחינה שיווקית. התשובה לכך תלויה בצרכים של העסק, אך ההמלצה היא לפנות למשרד פרסום כבר מההתחלה על מנת למנוע התדרדרות בהמשך. כלומר, כבר מההתחלה לקבל סיוע שינווט את העסק לקהל היעד שלו, ללקוחות פוטנציאליים ולהפקת רווחים. המטרה הראשונית של העסק היא לקבל חשיפה ומיתוג. ככל שהחשיפה תהיה גדולה יותר, כך מעגל הלקוחות יתרחב ואיתו המכירות. למשרד הפרסום ישנם את כל האמצעים, הקשרים והטכנולוגיות כדי להרים את העסק. בין אם מדובר על בניית אתר אינטרנטי לעסק ובין אם על קמפיין ממומן או פרסום אחר במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ובאפליקציות השונות. ככל שהעסק בתנופה מבחינה שיווקית כך הוא יהיה צעד אחד קדימה לפני המתחרים שלו ותהיה בו תנועה באופן רציף וקבוע.

 

איזה תקציב צריך בשביל פרסום?

התקציב לפרסום של עסק נבנה על פי הצרכים שלו והמדיות השונות אליהם הוא פונה. ישנן לא מעט אפשרויות חינמיות לפרסום העסק כמו אפליקציות ניווט או רשתות חברתיות, אך אם רוצים לקבל את מירב החשיפה יש לבצע קמפיין מקיף הכולל מימון. מבין המדיות השונות ניתן לקבל פרסום בטלוויזיה, ברדיו, ברשתות החברתיות ובאינטרנט בתקציב קטן המותאם לעסק, לאסטרטגיה שלו ולקהל היעד שלו. למשל, משרד פרסום מראשון לציון יהיה אפקטיבי הן לפרסום מקומי במקומונים של העיר והן לפרסום ארצי נרחב.

 

כיצד לבחור במשרד פרסום איכותי?

החיפוש אחר משרד פרסום איכותי לא חייב להיות מתיש. מומלץ לבחור במשרד בעל מוניטין עם צוות מקצועי ומנוסה. ניתן לקבל המלצות מעסקים אחרים ומחוות דעת באינטרנט ולפנות למשרד שעובד בצורה יסודית. במפגש הראשוני עם נציגי המשרד מומלץ לתאם ציפיות ולהציג את תקציב השיווק שלכם. בנוסף, רצוי לפנות למשרד שמתקדם מבחינת הפרסום תוך כדי פעולה על מנת לוודא שהוא יעיל. לפיכך גם התקציב יכול להשתנות אך לא בחריגות גדולות. למשל, עסק שצריך בנוסף לקמפיין הממומן גם קידום אורגני על מנת שיהיה במקומות הראשונים של מנוע החיפוש גוגל, יצטרך לקחת זאת בחשבון מבחינה תקציבית. בסך הכל משרד הפרסום בונה תכנית שהשינויים בה יהיו קלים אך עם אצבע על הדופק על מנת שהעסק יתרומם ויקבל את כל החשיפה שאליה משוועים.

לסיכום, אין ספק שבעלי עסקים קטנים או גדולים שרוצים להגדיל את המכירות ואת מעגל הלקוחות יצטרכו לפנות למשרד פרסום כבר בשלבים הראשונים.

נתונים דיגיטליים

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »