חיפוש

מתיחת פנים: כל התהליך

בשנים האחרונות אנו שומעים על עלייה במספר הנשים והגברים שמתעניינים בהליך של מתיחת פנים. עובדה זו נגלתה לנו לאחרונה לאחר שדיברנו עם שכנה, חברה טובה וקרוב משפחה שציינו בפנינו כי הם ומכרים שלהם עברו את ההליך ממש לאחרונה. כך שהבנו שהגיע הזמן שלנו לצאת ולבדוק מה זה בכלל מתיחת פנים. הישארו אתנו ותגלו את כל התהליך.

 

תכירו קודם את האנשים שהסבירו לנו על התהליך

אתם בטח מחכים לשמוע את כל הפרטים המעניינים ביותר על התהליך. ובכן, רגע לפני שנציג אותם בפניכם, עלינו לציין כי המדריך הנוכחי לא נכתב על ידינו. מדובר בעובדה שאנו מוכרחים להציג כגילוי נאות. המדריך הזה נכתב לאחר שפנינו אל מי שעברו מתיחת פנים וביקשנו לדעת מה כלל ההליך. ראוי לציין כי מעל ל – 40 איש הסבירו לנו את התהליך שלהם ואנחנו לקחנו את המידע והפכנו אותו למדריך זה. אנו רוצים להודות לכל אלו שעזרו לנו והגיבו לסקר שפרסמנו בנושא. שכן, בזכות הפרטים ששלחו, היה לנו מספיק חומר לכתיבת המדריך החיוני הזה.

מתיחת פנים

מתיחת פנים – הפרטים על התהליך

הליך של מתיחת פנים הוא בעצם מתיחה של עור הפנים שלכם. מהפרטים שקיבלנו בנושא, הבנו שכמות העור הנמתחת, המיקומים שבהם מבצעים את המתיחה ומעורבות של מניפולציה על שומן, שרירים וסחוסים תלויה בסוג הניתוח והשיטה הניתוחית הנבחרת. שכן, יש כל מיני סוגים ושיטות. הרופא מבצע בדרך כלל חתכים קטנים במקומות נבחרים והוא יבצע הליך של הרמת רקמות השומן. יחד עם זאת, הוא גם יסיר את עודפי העור והשומנים, כך שניתן יהיה להרים את עור הפנים ולהביא למראה צעיר.

 

משך הניתוח

כפי שוודאי הבנתם, יש כל מיני סוגים של ניתוחים. כך שבעצם, כל ניתוח נמשך זמן אחר. משך הניתוח תלוי בעיקר בהיקף שלו. מרבית הניתוחים של אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך נמשכו בין 30 דקות לבין שעתיים. לרוב, ההליך יבוצע בהרדמה מלאה במכון מקצועי ולאחר מכן, יהיה צורך בהתאוששות.

מתיחת פנים

מתיחת פנים – רק במקום שהוסמך לכך

אחרי שקראתם את כל הפרטים החשובים שמופיעים לעיל, אתם יודעים שמדובר בהליך ניתוחי לכל דבר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את ההליך הזה במקום המקצועי ביותר, עליכם לערוך בירור מקיף. אנו ממליצים לכם לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים במקומות שונים ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות שבהן תוכלו למצוא חוות דעת אמינות:

  • קבוצות פייסבוק שיש בהן מנותחים
  • פורומים שעוסקים בנושא
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים על הליך של מתיחת פנים. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבצעו את ההליך במקום מוסמך ומומלץ ותצאו עם פנים יפות וצעירות בכמה שנים. להתראות במדריך הבא שיעסוק בניתוחים נפוצים אחרים.

מתיחת פנים

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »