חיפוש

מתיחת פנים – מהן ההשלכות והאם כל אחד יכול לעשות?

בעבר לא היה ניתן להילחם בגוף – אם הוא היה מזדקן ומתמלא בקמטים היה צריך לקבל את זה בהבנה. כיום עולם הרפואה פיתח אפשרויות שמציעות לנשים וגברים שרוצים להצעיר את עור הפנים שלהם, וכך להתגבר על הזקנה, או לפחות על ההשפעות החיצוניות שלה.

ניתן לחלוק לגבי הניתוח הזה – האם הוא נכון? האם כדאי להילחם בזקנה? או דווקא לראות בקמטים כיופי מיוחד? לא משנה מה הדעה שלכם בנושא, חשוב שתדעו את הפרטים במדיה ואתם חושבים מה כדאי לעשות.

 

מי לא יכול לבצע מתיחת פנים?

מתיחות פנים הן ניתוח לא מורכב במיוחד, לכן אין הרבה אנשים שלא יכולים לבצע אותו. בכדי לקבל אישור לעבור מתיחת פנים יש להיפגש עם רופא מנתח שיחליט אם תאם כשרים לכך – ובדרך כלל רק למי שיש מחלת רקע קשה, סרטן למשל, לא מאפרים. כמו כן, עישון מפריע להחלמת העור לאחר הניתוח, לכן הרופא או הרפואה ידרשו מכם להפסיק לעשן כשבועיים לפני מתיחת פנים, במידה ואתם מעשנים.

 

למי מיועדת מתיחת פנים?

מתיחת פנים מיועדת בדרך כלל לנשים וגברים מבוגרים, כלומר מגיל 50 ומעלה, כיוון שעור הפנים לא נוטה להזדקן לפני. יש נשים צעירות או בחורים צעירים שמעוניינים לבצע את הניתוח כתוצאה ממחלה או תאונה שהביאו להזדקנות של העור או ליצירת קמטים, וזה יכול להיות פתרון מעולה עבור אנשים אלה. וכפי שנאמר לעיל, כל מי שהרופא מאשר אותו ככשיר לעבור את הניתוח, יכול לעשות מתיחת פנים.

 

האם זה נעשה בהרדמה?

מתיחת פנים היא אמנם לא מורכבת במיוחד, אך מדובר בפלישה אל תוך העור והבשר של הפנים, לכן לא ניתן לבצע את הניתוח ללא הרדמה. הרדמה נועדה לבטל את תחושות הכאב של המטופל, אך גם להפוך את הניתוח לבריא ואפשרי – כי כשמטופל ער למה שעושים לו לעיתים הוא לא יוכל לאפשר לרופא לעשות זאת. ניתן לבחור בהרדמה מקומית או כללית במקרה של מתיחת פנים, ואין להרדמה או לניתוח שום השלכה מזיקה.

 

האם נשארות צלקות?

כיום יש טכניקות מיוחדות שמאפשרות למטופלים לצאת מהניתוח ללא שום צלקת, בעזרת טכנולוגיה חדשנית. זוהי השלכה חשובה של הניתוח, משום שכך התוצאה היא יפה יותר- עור פנים מתוח ללא צלקות. בעבר היו מוותרים על הניתוח כיוון שהוא גורם לצלקות, ואילו כיום זה לא נושא להתלבט לגביו.

 

האם יש תחבושות או תפרים שצריך להסיר אחרי הניתוח?

 

במהלך הניתוח יש תרפים אבל אין צורך לחזור למרפאה כדי להוציא ותם, כיוון שמדובר בתפרים נמסים. בנוסף, אין הדבקות או תחבושות הקשורות לניתוח, כאמור מדובר בניתוח פשוט.

 

לסיכום

אם את או אתה רוצים לשנות את המראה שלכם זה לגיטימי לחלוטין, ואנו ממליצים לפנות לרופאה מומחית שתחולל מהפך משמעותי בעור הפנים שלכם.

 

ניתוח פנים

באותו נושא
אצבעות
איך לעצב את הציפורניים שלך?

מראה הציפורניים הוא חלק חשוב משגרת הטיפוח שלנו משדרוג המראה היומיומי. משום כך, חשוב לשמור ולתחזק את הציפורניים באמצעות שמירה על עיצוב ובריאות הציפורן באופן

קרא עוד »