חיפוש

מתי שווה ללכת לחוקר פרטי בנושא בגידות?

כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה להאמין שבן או בת הזוג שלנו נאמנים.

בבסיס כל קשר בריא עומדת האמונה שבני הזוג שלנו מכבדים אותנו, אוהבים אותנו, ושהם אף פעם לא יעשו משהו שיפגע בנו, במיוחד מאחורי גבינו.

אבל לצערנו זוגות רבים חיים במציאות, בה בגידות הן דבר שקרה, קורה וגם ישמיך לקרות עד שלא יימתח קו אדום ברור. ישנם מקרים בהם עבור גברים או נשים מסויימים – הצורך ה"עקום" והעצוב לבגוד בבני הזוג שלהם הוא דבר כמעט הכרחי.

 

חוקר פרטי – הדרך שלכם לאמת

מגיע לכם לדעת את האמת. בכך אין כל ספק. אבל מה היא האמת הזו בכלל? ואיך ניגשים לזה בלי להרוס את כל הקשר? יכול להיות ששווה לכם לפנות לחוקר פרטי או למשרד חקירות שיערכו חקירה שקטה, מקיפה, דיסקרטית ויסודית. התוצאות של החקירה יוכלו לתת לכם תשובה מגורם מוסמך, בה תוכלו להשתמש כדי להפיג את החשש שמנקר בראשכם.

אבל חוקר פרטי יכול לקחת הרבה כסף עבור שירותיו. אחרי הכל, יכולת לנהל חקירה באופן איכותי תוך כדי שמירה על דיסקרטיות היא לא דבר פשוט. לכן כדאי שתסתמכו על יותר מאשר תחושת בטן לפני שאתם פונים לחוקר פרטי.

 

3 סימנים שצריכים להדליק נורה אדומה לבגידה

  1. הסתרה מוגזמת ולא אופיינית של הפלאפון – בכל קשר זוגי פרטיות היא אמצעי חשוב מאוד. הדרישה למידה מסוימת של פרטיות היא סבירה ומובנת. אולם, ישנם שינויים שצריכים לעורר שאלות לגבי המהות שלהם. למשל, כאשר אחד הצדדים שמאז ומתמיד היה מאוד פתוח לגבי הטלפון הסלולרי שלו – נעשה בבת אחת לחוץ מכל צלצול והתראה. במקרה כזה צריך לשאול מאיפה נובע הצורך להסתיר מידע..
  2. שקרים סביב כסף – שקרים הקשורים להתנהלות כלכלית תמיד אמורים לעורר חשד אצל ששיקרו לו. מי יודע אילו עוד דברים הצד השני מסתיר? ולמה הוא היה צריך את הכסף שהוא החביא? זהו שקר משמעותי שיכול להעיד על בגידה.
  3. הרפתקנות מינית מפתיעה – פרטנר בוגדני יגלה התלהבות מטכניקות מיניות שטרם ביצעתם בעבר. ההרפתקנות המינית הזו נובעת מניסיון של הפרטנר הבוגדני לשחזר עם בן או בת הזוג המקוריים שלהם, את מה שהוא או היא למדו עם במסגרת הרומן שהם מנהלים.

 

סיכום

בגידה יכולה להרגיש רחוקה מאוד מאיתנו, ופתאום בלי שנשים לב מאוד קרובה אלינו. לשכור חוקר פרטי, לנסות לקרוא הודעות מאחוריי הגב של בן או בת הזוג וללכת לישון עם מישהו שאתם לא סומכים עליו – זה כמעט נשמע כמו משהו שקורה רק בסדרות דרמה.

לצערנו, לפעמים המציאות עולה על כל דמיון. אם נדלקות לכם נורות אדומות – שווה לשכור חוקר פרטי ולחשוף את האמת. השקט הנפשי שלכם שווה כל מחיר.

 

אנשי משפט

באותו נושא