חיפוש

מתנות לאירועים עבודות יד שכל אחד ישמח לקבל

אם יש משהו שישראלים אוהבים, יותר מכל אזרחי המדינות השכנות – הוא לחגוג.

אנחנו אוהבים לציין כל הישג, כל שינוי לטובה, כל סיבה לחגיגה מצדיקה חגיגה.

באיזשהו שלב כבר נגמרים הרעיונות, ובדיוק בשביל זה כתבה זו באה בפניכם.

הכתבה הבאה תסקור את המתנות השוות ביותר להביא לאירועים, שיש להן ערך מוסף ונגיעה אישית.

 

חנוכת בית

כדי להיקהל עליכם בחיפוש הרעיונות, נציג בפניכם סקירה למוצרים לפי סוג האירוע שככל הנראה נוזמן אליו בשנה הקרובה. לחנוכת בית יש מגוון ענק של אפשרויות. החל ממארז עץ למוצרי הטואלטיקה באמבטיה ועד לסט מצעים מפנק ככל שניתן למצוא בשוק. אתר אינסטבלוק מציע מגוון עצום של מתנות עבודת יד לחנוכת בית, הרבה מעבר למה שאנו מציגים לכן כאן. הכנסו עוד היום לאתר: https://instablock.com.

 

פתיחת עסק חדש

אם אחד מחברינו יוצא לדרך עסקית חדשה עם משלח יד שרשום על שמו ברשות המיסים, חובת החברים להיות שם עזר בעדו ולחזק אותו כלל הניתן. מתנות מפרגנות ואישיות לעסק חדש יכולות להיות פרטי נוי קטנים ונחמדים למשרד של בעל הבית, בלוקי עץ עם רישום וחריטה בהתאמה אישית, הדפסת תמונות על בלוקי עץ – והיד עוד נטויה!

הדבר הנהדר בבחירת מתנות בעבודת יד לחברים, היא שכל מתנה תהיה בחירה נכונה. הדבר היחידי שנשאר לחבר שלכם הוא להחליט איפה הוא ממקם אותה!

 

לייטבלוק

לאתר אינסטבלוק יש מוצר שקשה מאוד למצוא דומים לו בהיצע המיידי בישראל: הדפסת תמונות על לוחות עץ. עכשיו תוסיפו לזה תאורה. עכשיו, שנו את הצורה של בלוק העץ. כיום, אתם יכולים להרכיב בעצמכם גוף תאורה שעשוי מתמונות המודפסות על פיסות עץ בצורת משושה בתוספת של תאורה. והתמונות? לבחירתכם!

מה קיבלתם בעצם? גוף תאורה דקורטיבי שכל אחד ישמח לקבל! אם לא הבנתם מאיפה מזמינים את הפריט המדהים הזה, הכנסו לאתר של אינסטבלוק.

 

מארז נרות

מתנה מושלמת לחובבי התאורה הרומנטית, בעלי קליניקות לטיפולים שונים וזוגות ואנשים שנהנים מאור חם. נרות הם לא עסק פשוט בכלל. מדובר בתערובת שמנים מעורבת בשעווה, שיכולים בין רגע להפוך למפיצי ריח נהדרים בתוספת של אור ונועם. ניתן למצוא נורת כאלה בתוך כוסות עץ, זכוכית ומגוון חומרים אחרים.

 

רגע לפני החגיגה

מתנות בעבודת יד מכניסות נפח אחר למתנה שאנו נותנים ליקירינו. כפי שניתן לראות בכתבה, גם במתנות שהן כבר בעבודת יד אפשר לשלב את הטוויסט והנגיעה האישית שלנו. למעשה, מנתה אישית היא וורסטילית מאוד, במחיר נגיש וניתן למצוא את האחת המושלמת לאירוע שלכם במאמץ קטן מאוד.

במיוחד בתקופה הנוכחית, שכל רגע הוודאות במציאות הישראלית ניתנת ונלקחת כהרף עין, מתנות מושקעות וחיזוקים קטנים הם אלו שמחזקים את הקשרים ואת הביטחון שלנו.

מארזים

 

 

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »