חיפוש

מתנות ממותגות לעובדים – 3 פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון

מעסיקים רבים יודעים שרכישה של מתנות ממותגות לעובדים הינה עניין הכרחי.

אבל לא כולם יודעים שיש 3 פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון רגע לפני שבכלל מתחילים בהליך הרכישה.

במדריך הנוכחי נציין בפניכם באופן מעמיק את המידע הנחוץ אודות פרמטרים אלו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר בנושא.

קראו את השורות הבאות ותגלו מהם הפרטים הללו.

 

פרמטר מספר 1 – איכות המוצר

אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם את המתנות הממותגות הטובות והשימושיות ביותר. כדי שהדבר יבוא לידי ביטוי, אתם צריכים לבדוק שמדובר במתנות איכותיות. לצורך הדוגמא, נניח שבחרתם להעניק לעובדים שלכם את המתנות הבאות:

  • רמקול קטן נייד
  • תרמוס
  • ספל ממותג
  • יומן שנה

לאחר שבחרתם במוצרים אלו, אתם צריכים לערוך בירור מעמיק ולבחון האם מדובר במתנות שיחזיקו מעמד לזמן ממושך. אנחנו יכולים להעיד על כך שהמעסיק שלנו מעניק לנו את המתנות האיכותיות ביותר. אנחנו משתמשים ברגעים אלו ממש בתחתית לעכבר המחשב שקיבלנו לפני לא פחות מ-20 שנים!

 

פרמטר מספר 2 – התאמה מקסימלית

יכול להיות שאתם חושבים שהעובדים שלכם מחכים כבר שתעניקו להם מתנות ממותגות שישמשו אותם לזמן הנהיגה ברכב, אבל בפועל, אתם עשויים לגלות שמרבית העובדים שלכם בכלל מגיעים אל מקום העבודה באמצעות תחבורה ציבורית, כך שהמתנה בכלל לא תשמש אותם. זו הייתה דוגמא להתאמה מינימלית של מתנה. אנחנו מנסים בעצם לומר שכשאתם חושבים על מתנות מסוימות כמו מוצרים ממותגים לקיץ, אתם צריכים לבדוק מול העובדים שלכם כי אלו מתנות שישמשו אותם בסופו של דבר.

 

פרמטר מספר 3 – נוחות

נניח שהשקעתם הפעם בעובדים שלכם וקניתם להם ערכה גדולה של פריטים שיאפשרו להם לצאת לפיקניק משפחתי או עם חברים בחיק הטבע, יכול להיות. אבל השאלה היא האם בדקתם את המוצר רגע לפני שרכשתם אותו? האם ניסיתם לפתוח את התיק שסוגר את הערכה הזו? יכול להיות שאם תנסו זאת, אתם צפויים לגלות שהוא קשה מאוד לפתיחה. כך שהעובדים שלכם עשויים להשאיר את הערכה בפינה חשוכה בבוידעם מבלי שאתם בכלל יודעים זאת. ברגע שתהיו מודעים לפרמטר הנוחות ותבחנו אותו לעומק, תוכלו להימנע ממצב שכזה.

 

רגע לפני סיום – איך תוכלו לבצע רכישה מותאמת ל- 3 הפרמטרים

כדי שלא תצאו מבולבלים מהמדריך הנוכחי, חשוב לנו לציין בפניכם שיש חנויות שמתמחות במכירה של מתנות ממותגות לעובדים. בחירה בחנות מומלצת תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם קונים מוצר שעבר בידוק מעמיק של פרמטר 1 ו- 3 (את פרמטר 2 אנחנו נשאיר לכם). כך שבחירה כזו תקל עליכם ותשאיר לכם רק לברר עם העובדים שלהם –  מהי המתנה המתאימה להם ביותר.

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לקנות מתנות ממותגות בהתאם לפרמטרים החשובים ביותר.

חמש מתנות

 

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »