חיפוש

7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג, או שהבסטי שלכם עוברת לעיר אחרת לגמרי, להיפרד מאנשים אהובים זה עצוב אבל גם די מרגש (דגש על זה).

וכמובן, אתם אנשים מאוד מתחשבים, אז באופן טבעי תקנו להם את המתנה המושלמת שאומרת משהו כמו " ואני עצוב שאתם עוזבים אבל כל כך שמח בשבילכם." אבל אם אתם עסוקים מדי בלבלום את הדמעות כדי לסרוק את האינטרנט כדי למצוא את כל המתנות הטובות ביותר להולכים, למרבה המזל, ריכזנו כמה אפשרויות טובות שמוכנות לכם *להוסיף לעגלה*.

 

רעיונות למתנות פרידה שהם לא ישכחו

כעת נפנה לסקור מתנות פרידה עם משמעות שיספקו לכם את המסר הנכון של הגעגוע העתידי לפקוד אתכם. עקב העזיבה של מי שלא יהיה. בין אם מדובר בעובד לשעבר, קולגה לעבודה, או חבר שעובר לגור בחוץ לארץ. אנו מבטחים שהרעיונות הבאים יעזרו לכם לקלוע למטרה.

 

  1. ערכת וויסקי

אם מי שאתם נפרדים ממנו חובב או חובבת וויסקי הם ישמחו מאוד לקבל מכם את המתנה הבא. מתנה שתעזור לגם לחגוג את המהלך הגדול שלהם עם סט של כוסות וויסקי, בקבוק מהודר שעושה כבוד לפרק החדש בחייהם. שלהם עם תחריט מגניב בצד.

 

  1. מגש למחשב הנייד

אם אתם מחפשים מתנה שימושית שכל אחד יכול ליהנות ממנה, קניית מגש למחשב הנייד. אשר מאפשר לכם לצפות בסדרות ולעבוד מנוחות המיטה או הספה שלכם. המתנה הזאת באופן חד משמעי הולכת לשרת אותם נפלא מעבר לפרק החדש בחייהם.

 

  1. צידנית טרולי מתקפלת

לחובבי הטבע והים אין מתנה מקסימה יותר, מצידנית על גלגלים שתוכל לשמש אותם לקירור משקאות ומזון, בעת שהם נהנים מהטבע של ארץ ישראל. מדובר במתנה שימושית ביותר שתזכיר להם אתכם בכל יציאה לחוף הים או לטיול בחג.

 

  1. שעון

זה אולי נשמע לכם נדוש או רעיון קלאסי מדי, אך קניית שעון כמתנת פרידה יכולה להיות רעיון נפלא. היא מספקת תכשיט שהוא גם שימושי, ובאופן מסורתי ניתנת ברחבי העולם לאנשים שעוזבים מקום עבודה, מקום מגורים ועוד. אם אתם מחפשים רעיון שיזכיר לאהובים עליכם כל יום שאתם חושבים עליהם, קניית שעון הוא רעיון מצוין.

 

  1. גז מדמיע להגנה עצמית

אם אתם מחפשים מתנה שימושית למישהו שעוזב ואתם רוצים להראות לאותו אדם שביטחונו חשוב לכם, קניית גז מדמיע הוא הפתרון המושלם עבורכם. כלי הגנה עצמית שיספק להם את ההגנה הדרושה חס וחלילה, לצד התזכורת המחממת שבריאותם חשובה לכם.

 

  1. תרמוס

תרמוס הוא גם פתרון שימושי אשר יעזור להם ליהנות משתייה חמה בבקרים הקרים של החורף.

 

  1. רמקול בלוטות'

רמקול ללא חוטים שיכול לספק להם הנאה ממוזיקה למשך זמן רב.

שי

 

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »