חיפוש

נכות בעקבות רשלנות רפואית – האם מגיע לך פיצויים?

מידי שנה ישנן לא מעט תביעות שמוגשות לבתי המשפט בעקבות אירועי רשלנות רפואית.

אירועים אלו עשויים לגרום נזק למטופלים, כאשר ל מטופל עשוי להיפגע באופן אחר.

כלומר, יש מי שנפגעים באופן קל, בינוני או קשה בעקבות הרשלנות.

מצב שבו נגרמת לאדם נכות בעקבות רשלנות רפואית בטיפול נחשבת לפגיעה קשה, מכיוון שהאדם מאבד את היכולת שלו להיות עצמאי. הוא אינו יכול להתנייד כבעבר, ועליו להיות תלוי בסובבים אותו. לא מעט מטופלים שנגרמת

להם נכות בעקבות רשלנות רפואית, תוהים האם מגיעים להם פיצויים בעקבות כך. אם גם אתם תוהים בנושא, תדעו שבשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות שנשאלו בנושא.

 

מי יכול להגיש תביעה במקרה של נכות בעקבות רשלנות רפואית?

במקרה של נכות שנגרמה בעקבות רשלנות רפואית, יש להגיש תביעה בעילה של רשלנות רפואית לבית המשפט שמוסמך לטפל בנושא המדובר. חשוב להגיש את כל המסמכים הדרושים שיכולים להוכיח כי אכן הייתה רשלנות רפואית בטיפול, כזו שגרמה לנזק גופני או נפשי לתובע. הזכות לתבוע שמורה לנפגע הרשלנות עצמו או לאפוטרופוס החוקי שלו. במידה ומדובר בקטין, ההורים שלו נחשבים לאפוטרופוסים שלו.

 

איך אפשר להעלות את הסיכויים לקבלת פיצויים?

קבלת פיצויים ניתנת במקרים שבהם ניתן להוכיח שאכן מדובר בנכות שנגרמה בעקבות רשלנות רפואית. כדי להעלות את הסיכויים לקבלת פיצויים, יש להיעזר בשירותיו של שמואל קשיוב, עו"ד לרשלנות רפואית. סיוע של עורך דין שמומחה ברשלנות רפואית עשויה להגביר את הסיכויים לקבל פיצויים. הסיבה לכך היא, שעורך הדין בקיא בכל הנוגע להגשת תביעה מסוג זה. הוא יבצע עבור הלקוח את כל הבירורים הדרושים וישיג את כל המסמכים. במקרה והמסמכים מעידים כי הנכות אכן נגרמה בעקבות רשלנות רפואית, עורך הדין יעשה כל שביכולתו כדי להציג בפני בית המשפט את טענה זו ולהביא לצדק שבסופו של דבר עשוי להביא לפיצויים עבור התובע.

 

נהייתי נכה בעקבות רשלנות רפואית, האם מגיעים לי פיצויים?

התשובה הקצרה לשאלה זו היא: יש לבדוק כל מקרה לגופו.
כלומר, כדי לענות על שאלה זו, צריך לשמוע ממך, המטופל, את החוויה שעברת במהלך הטיפול או הטיפולים הרפואיים. בנוסף, יש לעבור יחד על ההיסטוריה הרפואית שלך עם עורך דין שמוסמך בתחום רשלנות רפואית.
רק לאחר מכן, ניתן יהיה לשער אם מגיעים לך פיצויים בעקבות הרשלנות הרפואית.

 

איך נקבעים גובה הפיצויים במקרה של נכות בעקבות רשלנות רפואית?

שילוב בין שני הנתונים הבאים יקבע מהו גובה הפיצויים שמגיעים לך:

  1. הפגיעה התפקודית שנגרמה בעקבות הרשלנות הרפואית
  2. הנתונים האישיים שלך לאחר הפגיעה (גיל, עיסוק, מצב משפחתי, תוחלת חיים צפויה וכו')

השילוב בין השניים הוא זה שיקבע את גובה הפיצוי לו אתה זכאי.

 

מאזניים

באותו נושא