חיפוש

2 סוגים של מערכות אזעקה לעסק שלך

מערכות אזעקה הן ההשלמה החשובה ביותר של תשתית הביטחון עבור הבית או העסק שלכם. ישנן סוגים שונים של מערכות אזעקה וניתן להתאים אותם לצרכים הייחודים של העסק שלכם. מה סוגי המערכות הקיימות בשוק ואיך בוחרים את המערכת המתאימה לעסק?

 

חשיבות מערכת האזעקה לעסק

אבטחה וביטחון של העסק שלכם הם אחד התחומים החשובים, על מנת לשמור על כל מה שבניתם ואתם עובדים כל כך קשה כל יום שחבל לא להגן עליו בכל דרך אפשרית. מערכת אזעקה לעסק הינה חלק בלתי נפרד ממערכת האבטחה של העסק בדיוק כמו מצלמות אבטחה. בימינו כמעט ואין עסקים ללא מצלמות אבטחה ומערכת אזעקה שתתריע מפני פורצים. מערכת האזעקה לעסק תיתן לכם שקט נפשית, הגנה מפני פורצים, גנבים, וונדליזם וגם מפגיעה פנימית מעובדים, ספקים וכו', חיבור למוקד אבטחה שישלח סיור לבדיקה, הגנה מפני שריפה, נזילה חמורה או כל דבר.

 

מערכת אזעקה קווית

מערכת האזעקה הקווית היא מערכת שפועלת על ידי חיבורי חוטים (כבלים) בין המערכת עצמה, האביזרים והחשמל. המערכת הקווית דורשת תכנון והכנה עוד בבנית הבית עצמו כיוון שמומלץ שהכבלים יעבור בתוך תשתיות הבית יחד עם שאר המערכות והכבלים בעיקר מהבחינה האסתטית אבל גם על מנת שפורצים לא יוכלו לפגוע בכבלים ובכך לגרום לנזק במערכת.

המערכת הקווית כוללת סוללת גיבוי כך שהיא עדיין תפעל בהפסקת חשמל, מערכת האזעקה הקווית מחוברת למרכזיה שדרכה ניתן לנטרל או להפעיל אותה. כאשר המערכת תזהה אדם שנכנס לשטח המוגדר מבלי שניטרל את האזעקה המערכת תפעל בשני ערוצים – הפעלה של סירנות וחיוג אוטומטי למוקד שהוגדר במערכת.

 

מערכת אזעקה אלחוטית

כמו כל הטכנולוגיות המתקדמות כיום רוב המערכות פעולות ללא צורך בחיבורי חוטים וכבלים. מערכת האזעקה האלחוטית היא בעצם שם כולל לכל מוצרי בטחון הבית או העסק כמו מצלמות אבטחה, גלאי עשן, קודנים, מערכות בית חיים וכו'. ההתקנה של המערכת האלחוטית הינה פשוטה מאוד ומתבצעת תוך מספר שעות בודדות. את המערכת יש לחבר לאפליקציה ייעודית במחשב או בטלפון כך שאתם מקבלים שליטה מלאה, עדכונים והתראות בזמן אמת מהמצלמות ומערכת האזעקה.

 

איך בוחרים בין השניים?

שתי המערכות טובות ומספקות את המענה שעבורו הן קיימות – ביטחון. המערכת הקווית הינה קלאסית יותר ויש וניתן לבחור בה רק בזמן בניית הבית או העסק או שיפוץ מאסיבי, המערכת החוטית היא אמינה ובעלת חיבור רציף וחזק. המערכת האלחוטית היא יותר מותאמת לזמנינו וגם עליה ניתן לסמוך כמובן שהיא מתאימה להתקנה בכל מקום מבלי צורך בהעברת חוטים וכו'.

 

לסיכום

מערכת האזעקה הינה חשובה במיוחד והיא הדרך הטובה ביותר שלכם להיות "נוכחים" בעסק גם שאתם לא שם, להיות בטוחים שאם יקרה משהו אתם תדעו ולא תגלו על כך למחרת בבוקר , תוכלו לפעול בזמן אמת ותחזיקו בכל ההוכחות לכל מקרה שיקרה.

מערכת אבטחה

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »