חיפוש

אילו סוגי טבעות יהלומים ישנם?

טבעות יהלומים נבדלות זו מזו בעיקר במספר היהלומים, איכותם, צבעם וצורתם וכן האופן והסגנון בו הם משובצים בטבעת. המתכת היקרה ממנה עשויה הטבעת, יהיה זה זהב צהוב, זהב לבן או אפילו כסף, מצויה בכמות קטנה באופן יחסי בטבעת יהלום, ולכן אין התייחסות רבה אליה בבחינת סוגי הטבעות. נציג לפניכם את הסגנונות השונים של שיבוץ יהלומים בטבעות, ותוכלו לבחור את המתאים ביותר עבורכם.

 

יהלום הולם

טבעות משובצות יהלומים הם תכשיט נחשק, יוקרתי ואהוב מאוד, בכל רחבי העולם. טבעות אירוסין מסורתיות משובצות ביהלום וכך גם תכשיטים משמעותיים שונים. אבל לא כל טבעות היהלום שוות זו לזו – ישנם הבדלים הברורים לכל מי שמביט בטבעת היהלום, כמו גוון האבן וצורת הליטוש וישנם הבדלים הניכרים בעיקר לעין של מומחה בתחום, כמו גוון היהלום. טבעת יהלום ממגוון טבעות אירוסין מבית New Diamond תמיד תהיה בחירה הולמת.

 

יהלום או יהלומים?

ההבדל הראשון והברור ביותר הוא מספר היהלומים המשובצים בטבעת וגודלם. בטבעת אירוסין קלאסית נמצא בדרך כלל יהלום יחיד אבל ישנן טבעות בהן כל שטח הטבעת משובץ ביהלומים קטנים, ישנם שיבוצים של שלושה יהלומים ושיבוצים בהם משתלב יהלום גדול עם סדרה של יהלומים קטנים.

 

שבץ נא

עיקר ההבדל בין סוגי טבעות יהלומים, נוגע בשיבוץ היהלומים בטבעת. סגנונות שונים משלבים יהלום או יהלומים בצורות שונות בטבעות שונות ואלה משנים מאוד את מראה הטבעת, את ערכה ואת התאמתה למי שבוחרת לענוד אותה. נציג שני סגנונות עיקריים: הסגנון הקלאסי, המוכר, המסורתי והאהוב לאורך תקופות ארוכות בהיסטוריה ואת הסגנון המודרני, המושפע גם מהתפתחות טכנולוגית ומאופנות ומטרנדים חולפים.

 

הקלאסיים

טבעות האירוסין, שהם חלק נכבד מטבעות היהלום, מעוצבות בדרך כלל כטבעות סוליטר, כלומר טבעות עדינות המשובצות ביהלום יחיד, בדרך כלל בצורת עיגול. אלה הטבעות הקלאסיות והן עדיין אהובות מאוד בקרב הקהל.

שיבוצי יהלום בטבעות סוליטר מתחלק בין שיבוץ כוס, השומר היטב על היהלום, שיבוץ האלו, בו מקיפים יהלומים קטנים את היהלום הגדול או בשיבוצי שיניים, בהם מורם היהלום והוא חשוף לאור ברובו ומאפשר שבירה מעניינת של קרני האור, שמוסיפה למראה היהלום.

 

המודרניים

ישנם טרנדים רבים בתחום טבעות האירוסין. בין האופנות המרכזיות שקיימות היום בתחום ניתן למצוא שיבוצי טוויסט בהם גוף הטבעת מעוקל וטבעות וינטג' המשלבות עיצובים שהיו פופולריים בתקופות אחרות. בטבעות כאלה ניתן למצוא עיצובים עתיקים, חריטות ושיבוצי יהלומים תקופתיים. יש גם אופנה של טבעות משובצות יהלומים קטנים בסגנון פאבה או בסגנון טבעת נצח.

 

לסיכום

לא כל היהלומים זהים ולא כל טבעות היהלומים זהות. ישנם הבדלים בסגנון ובהעדפה והבדלים הקשורים לאיכות היהלום או לאיכות תהליך הליטוש, המושפעים בדרך כלל מהתקציב הפנוי לרכישה. בין סוגי הטבעות השונים יוכל כל אחד מאיתנו למצוא את הטבעת שמתאימה לתקציב, לאירוע ולסגנון שלו.

טבעות אירוסין מבית New Diamond

באותו נושא
תכשיט יוקרתי
כמה עולה צמיד טניס

אחד התכשיטים היותר מעניינים, מיוחדים ושובים את העין כבר ממבט ראשון הינו התכשיט שזכה לכינוי צמיד טניס. מדובר בצמיד מחומר יקר, בדרך כלל זהב או

קרא עוד »