חיפוש

סופן של מודעות הדרושים: כך מגייסים היום

חיפוש מתמשך אחר מקום עבודה חדש זה עניין מורכב וכל אחד יודע את זה. חווינו את המצב הזה ממש לא מזמן והבנו שני דברים: האחד, מודעות הדרושים שייכות לעבר. השני, היום מגייסים עובדים בדרך אחרת לגמרי. אם שמעתם על העניין הזה ממי שמחפשים עבודה ורציתם לקבל מידע נוסף בנושא, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום הנכון. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל הפרטים על הדרך שבה מגייסים היום עובדים.

 

תכירו את הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב מדריך על מודעות דרושים

החלטנו להספיד את מודעות הדרושים פשוט כי הבנו שמדובר בעניין מיושן שעדיף שלא לקחת בו חלק. רוצים לדעת למה? בגלל שלפני כמה ימים יצאנו לסיבוב בשדרות רוטשילד בתל אביב. על כמה עצים שבשדרה נתלו מודעות דרושים שנראו מפתות. הן הציעו את כל הדברים שעובד ישמח לקבל במקום העבודה שלו, למשל:

  • הזמנת אוכל באמצעות חברת משלוחים מוכרת
  • שכר גבוה מהממוצע
  • אפשרות לעבוד מהבית באופן חלקי

כשהתקשרנו לברר פרטים, גילינו כי מדובר במודעה ישנה. כזו שנתלתה לפני כמה שנים, כך שהיא לא רלוונטית. המצב הזה גרם לנו להבין שצריך להספיד את מודעות הדרושים. שכן, הן סתם גורמות למתעניינים בעבודה לחשוב שיש להם מקום עבודה חדש.

 

זה הסוף של מודעות הדרושים – ככה מגייסים היום

תכינו את עצמכם להוריד ראשים כשאתם הולכים ברחוב. פשוט בגלל שמודעות הדרושים שתלויות על עצים או לוחות מודעות לא יעזרו לכם למצוא עבודה. היום אתם צפויים להגיע אל מקום עבודה חדש לאחר שתיכנסו למוד של הד הנטינג. פשוט כי המעסיקים רוצים להגיע אליכם דרך אנשים שהם מכירים או באמצעות הרשת.

 

רגע, מה זה אומר?

זה אומר שיש היום 2 דרכים עיקריות למצוא עבודה. הראשונה היא באמצעות כניסה לרשת וחיפוש אחר אתר דרושים שעוסק בתחום שבו אתם מתעניינים. אם אתם למשל רוצים לעסוק בתחום ההיי טק, אתם צריכים לכתוב בגוגל את הביטוי דרושים אנליסטים.

 

מה הדרך ה – 2 למציאת עבודה?

הדרך השנייה שתאפשר לכם למצוא עבודה נקראת "מפה לאוזן". סביר להניח ששמעתם עליה לא פעם. זאת אומרת שאם יש לכם חברים שעובדים בתחום שבו אתם מתעניינים, עליכם פשוט לומר להם שאתם מחפשים עבודה. הם כבר יעבירו את קורות החיים שלכם הלאה ותצטרכו רק להמתין שיצרו אתכם קשר. ככה מעסיקים עובדים היום. הם יודעים שזו הדרך שתביא אליהם אנשים טובים שרוצים לעבוד ויודעים את התחום.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שהגיע הזמן להספיד את מודעות הדרושים שתלויות בחוץ. עכשיו, כשאתם מודעים לעניין הזה, נותר לכם רק ליישם את אחת הדרכים שהצענו לכם לעיל ולגלות שזו הדרך הנכונה עבורכם להגיע אל מקום עבודה חדש ונחשק. שיהיה בהצלחה!

לחיצת יד

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »