חיפוש

סיבות לבקר בחנות נעליים איכותית

פעם, כך נדמה, היה לנו קל יותר.

כשהיצע היה קטן, כמות החנויות שמוכרות מוצר מסוים הייתה מצומצמת והתלבטנו פחות.

עכשיו, כאשר ישנו מגוון עצום של מוצרים ושל חנויות, קצת קשה לנו להתמצא ופערי המחירים רק מבלבלים אותנו יותר.

ניקח לדוגמא, את תחום ההנעלה. כיצד נדע לבחור את הנעליים האיכותיות באמת, שיהיו איתנו יותר מעונה אחת? נעליים שעשויות מחומרים איכותיים ולא יתפרקו אחרי הגשם הראשון? הנה מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים למרדף, אחר הדגם המושלם.

 

 נראות החנות

חנות נעליים שמוכרת סחורה איכותית לא תיראה כמו אחרי מלחמה. לא תמצאו בה נעליים זרוקות בכל פינה, חוסר סדר ומוכר מבולבל שמתרוצץ בין לקוח ללקוח. חנות נעליים שמוכרת נעליים איכותיות תשמור על הפאסון, כנראה תעסיק עובדים שחצו את גיל 16 ואתם תקבלו את מלוא תשומת הלב של המוכר, במעמד הבחירה והקנייה. איכות היא גם שירות.

 

 מחיר

חנות נעליים איכותית לא תצא במבצעים מפוקפקים, דוגמת 2 זוגות ב90 שקלים. לאיכות אין תוקף אופנתי ונעליים איכותיות נשארות רלוונטיות יותר מעונה אחת. בנוסף לכך, החומרים שמהם עשויות הנעליים לא יהיו זולים, רמת הגימור תהיה איכותית וכל זה מתבטא במחיר הנעליים. איכות היא גם עלות.

 

 היצע:

מירב הסיכויים, שחנויות פשוטות יותר, יציפו אותנו עם מגוון סגנונות ומגוון צבעים וצורות של הנעליים וזה בניגוד לחנויות איכותיות, ששומרות על קו מנחה מסוים. אך הנה דבר מעניין  – יצע זה לאו דווקא גיוון בסגנונות אלא האפשרות למצוא דגמים לרגל צרה, דגמים לרגל רחבה, למידות גדולות מאוד או קטנות מאוד, נעליים לחולי סוכרת, נעליים לאירועים מיוחדים וכדומה. איכות היא מגוון מצומצם אך מדויק.

 

 מענה לצרכים מיוחדים

כפי שכבר ציינו, יש מגוון קהלי יעד, שלהם צרכים מיוחדים בכל מה שנוגע לנעליים. חולי סוכרת או אנשים בעלי רגל רחבה במיוחד, אנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים במסגרת עבודתם וזקוקים לנעליים קלילות ורכות, שעשויות מבד נושם. לקטגוריות אלה, מצטרפים גם תינוקות, הזקוקים לסוליה רחבה ויציבה מספיק, לצעדיהם הראשונים.

חנויות נעליים איכותיות יודעות לתת מענה לכל אותם צרכים מיוחדים, לרוב גם בצירוף אישורים מגורמים רלוונטיים, כמו האגודה הישראלית לסוכרת. איכות היא מענה למגוון צרכים.

 

ולבסוף – כדאיות כספית

כיף לכם לזרוק נעליים אחרי עונה אחת בלבד? כנראה שפחות. כדאי להשקיע מעט יותר כסף בנעליים שיהיו טובות, איכותיות ונוחות באמת, כאלה שיחזיקו מעמד לאורך הזמן.   איכות היא השקעה כספית.

אנחנו השתכנענו, מה איתכם?

 

שורה של נעליים ממותגות

באותו נושא
בגד ים ראשית
בגדי ים לירח דבש

החתונה מתקרבת? סגרתם כבר טיסה לירח דבש? בין אם בחרת לנפוש בחופים הטרופיים של תאילנד , זנזיבר או בקריביים, סביר להניח ששמת בצד כבר את

קרא עוד »