חיפוש

סיבות לעשות מיתוג עסקי

העסק שלכם התחיל לזחול? הכנסות העסק לא בעליה כבר תקופה ארוכה? צריכים חידוש או שינוי מרענן בעסק? כנראה שעדיין לא עשיתם מיתוג עסקי לעסק שלכם.

אחרי התהליך העסק שלכם יניע מחדש, לקוחות חדשים יזרמו אליו בצורה חלקה יותר, המכירות יעשו בתדירות גבוהה יותר וההמלצות לעסק שלכם לא יאחרו להגיע.

 

מהו מיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא בעצם יצירת "אופי" לעסק שלכם. אופי שרצוי שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יאהבו. זהו תהליך שלוקח את העסק שלכם ובונה ממנו מותג, על כל המשתמע מכך -החל ממודעות מעוצבות בקו עיצובי אחיד, וכלה ביצירת טריגרים מושכי לקוחות שרק מחפשים סיבה לקנות מעסק מסוים ולא מהמתחרים שלו. לדוגמא אם אתם פותחים סניף של העסק באיזור שרוב הלקוחות שומרי מסורת, הפרסום שהעסק שומר שבת ימשוך אליו את הלקוחות האלה. או אם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יותר אקולוגים והסביבה חשובה להם, אז שימת לב על מיחזור, שימוש בחומרים מתקלים ואי יצירת זיהום אוויר תהיה חשובה להם ושווה שהעסק שלכם יתגאה בזה אם הוא עומד בתנאים הללו ואף יפרסם וימכור את זה. לעוד פרטים על מיתוג עסקי – כנסו לאתר "shtik media".

 

היתרונות במיתוג עסקי

  1. הגדלת ההכנסות – כל עסק שיעשה מיתוג עסקי נכון, ברוב המוחלט של המקרים יגדיל את ההכנסות שלו. ברגע שהעסק שלכם יעבור תהליך של מיתוג, הפרסום יהיה יותר מסודר, הלקוחות שלכם יתחילו להיות יותר מודעים אליו ויתחילו להתחבר אליו אפילו ברמה הרגשית.
  2. עבודה עם ספקים קבועים – כחלק מאותו סדר, ספקי הפרסום והשיווק יצטרכו להיות קבועים ומסודרים והגרפיקה תישאר זהה, השיווק יעשה באותו קו מנחה, תוכן הפרסום יכיל דברים זהים לתוכן יפורסם בעתיד, וכל הסדר הזה יעשה לעסק טוב.
  3. יצירת שם – "טוב שם משמן טוב" זהו משפט ידוע בתרבות שלנו, והוא אומר הכל. ברגע שהשם שלכם או של המותג שלכם יתפרסם ולקוחות ימליצו ללקוחות חדשים להגיע, הפרסום הממומן יהיה מיותר ופחות יעיל, כתוצאה מההכרה שתקבלו בשוק.
  4. חיסכון – המיתוג העסקי יחסוך לכם זמן והתעסקות בשיווק ופרסום, ותוכלו להשקיע את הזמן בלפתח מוצרים חדשים, בלחשוב על רעיונות לפיתוח העסק ועל דרכים נוספות להגדיל אותו. התהליך גם יחסוך ממכם כסף שכן לא תשנו אסטרטגית פרסום לעיתים קרובות, ולא תזגזגו בין רעיונות להבאת לקוחות חדשים.
  5. אפקטיביות – הרשתות החברתיות מזהות עסקים מסודרים, שמוכרים מוצרים שהציבור אוהב שיודעות לקדם אותם יותר מעסקים אחרים. לדוגמא עם כחלק מתהליך המיתוג בניתם כמה סוגי מודעות, הפרסום בפייסבוק יועיל לכם ויזהה את הצרכים שלכם, ויקדם מודעות שנראות לו יותר טובות, או מודעות שהוא יודע שיותר מושכות קהל לקוחות.

לסיכום, הסיבות לעשיית מיתוג עסקי בעסק שלכם הם רבות, וחשוב לבצעם כחלק מבניית העסק בהקדם האפשרי.

 

מדד נתונים

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »