חיפוש

עברת לרופא חדש? אילו הדברים שחייבים לדעת

ישנם אנשי מקצוע מסוימים שאנחנו מעדיפים לעבוד איתם. בין אם מדובר על עורך הדין הקבוע שלנו שנפנה אליו בעת בעיה משפטית, על האינסטלטור שאנחנו סומכים רק עליו כשיש בעיות עם הצנרת, או על הנגר שבנה לנו ארון בשיפוץ האחרון.

יש משהו שנותן תחושת ביטחון חזקה כאשר אנחנו מקבלים שירות טוב באופן קבוע מאיש מקצוע. גם הרופא שלנו הוא איש מקצוע, עם ידע וניסיון עצומים, שאנחנו מקבלים ממנו שירות קבוע. מה קורה כאשר עוברים לרופא חדש? הנה מה שחייבים לדעת בנושא.

 

מעבר לרופא חדש

מעבר לרופא חדש יכול להתרחש מכמה סיבות. אנחנו יכולים לעבור לרופא חדש מכיוון שעברנו קופת חולים, אנחנו יכולים לעבור אל רופא חדש מכיוון שהשתחררנו משירות צבאי או חזרנו לארץ אחרי התגוררות בחו"ל ואנחנו יכולים לעבור לרופא חדש מכיוון שהרופא שלנו פרש או עבר למקום אחר.

כשאנחנו מסתכלים על זה במבט ראשון, לא אמור להיות שינוי משמעותי. בסופו של דבר רופא הוא רופא – הם לומדים אותו דבר וצוברים ניסיון בצורה דומה. למרות זאת, כל רופא הוא אדם בפני עצמו, כך שכשאנחנו מחליפים רופא, חשוב לשים לב לכמה דברים על מנת שלא יקרו מצבים מצערים, כמו רשלנות רפואית, כמו שניתן לראות באתר https://www.df-law.co.il.

 

דברים שחשוב לדעת

ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים ללכת אל אבחנות וטיפולים אצל הרופא החדש. שימו לב שלא מדובר בהכרח רק על רופא המשפחה. אם יש לכם מחלה כרונית, ייתכן שיש לכם רופא קבוע שמטפל במחלה שלכם ושמהסיבות שציינו מקודם עברתם לרופא אחר.

 

דרכים ליצירת קשר

הדבר הבסיסי ביותר שצריך לדעת הוא כיצד ניתן ליצור קשר עם הרופא שלכם. כיום, כל קופות החולים מפעילות אפליקציות, שבהן ניתן ליצור קשר בצורה כזו או אחרת עם הרופא או עם המרפאה בה הוא עובד. בנוסף, חשוב שיהיה לכם את הטלפון של המרפאה, ואפילו את של הרופא עצמו, אם הוא מוכן לתת אותו.

 

האם הוא מתאים לכם?

רפואה היא הרבה יותר מאבחנות וטיפולים. אם תקבלו טיפול או אבחנה מרופא ותרגישו שזה נעשה בצורה לא מקצועית או לא מכבדת, אתם עשויים להתערער. לכן, חשוב להבין כבר מלכתחילה האם אתם מסוגלים לקבל טיפול מהרופא החדש.

 

המלצות וביקורות

כמו שאנחנו שמחים לקבל שירות מאנשי מקצוע איכותיים, כך נרצה לקבל טיפול מרופא איכותי. לכן, מוטב לפני שמתחילים הליך רפואי כלשהו אצל רופא חדש לשמוע האם הוא מנוסה ומיומן מאנשים אחרים, ולוודא שלא קראו איתו בעיות חריגות.

 

זמינות

דווקא בעידן שלנו, זמינות היא דבר שכמעט ואי אפשר לוותר עליו. מקרים רפואיים עשויים לצוץ בכל רגע, כך שנרצה לדעת שהרופא שאנחנו מטופלים אצלו זמין ועובד במרבית השבוע. ישנם רופאים עם זמינות נמוכה יותר מסיבות שונות.

רופא חדש

באותו נושא