חיפוש

מה עדיף עדשות מגע או משקפיים

לא חשבתם שזה יקרה.

אולי לכל אחד במשפחה יש משקפיים וחשבתם שזה לא יקרה גם לכם.

אולי כבר זמן מה היית לכם בעיה בראייה והכחשתם.

ואולי פשוט הלכתם במקרה לאופטומטריסט והוא בישר לכם שאתם ככל הנראה צריך עזר ראייה.

אז מה עושים? משקפיים או עדשות? האם יש הבדל בכלל? במאמר הזה נעשה לכם סדר בין מה עדיף: משקפי ראייה או עדשות מגע.

 

עדשות מגע יפות יותר

בסופו של דבר, וזה לטענת רבים עשוי להיות הטענה המכריעה בעד עדשות על פני משקפיים. עדשות בסופו של דבר מעניקות נראות של אדם ללא משקפיים. אם מפריע לכם המשקפיים כחלק מהמראה שלכם, עדשות מגע פותרות לכם את הבעיה מאוד מהר.

אם ההתעסקות עם עדשות לא מפריעה לכם ואיך שאתם נראים חשובה לכם יותר, אכן עדשות עדיפות. נציין כמובן שאנחנו לא טוענים שמשקפים מורידות מהיופי בשום צורה, זאת פשוט סיבה מגמתית לכך שאנשים משתמשים בעדשות ולא משקפיים.

 

הסיכון בריאותי הכרוך בעדשות

עדשות הן לא בהכרח מסוכנות, אך כן יש להכיר בעובדה כי הן יכולות להוביל לבעיות שמשקפיים לא יכולות. ראשית מדובר בחדירה של גוף זר. זה אמנם לא דרמטי, אך הם כן יכולים לגרום לאינפקציה, ולמשקפיים אין מגע של ממש עם העיניות שלכם.

עם עדשות יש לשים לב שאתם מורידים אותם לפני שאתם הולכים לישון, שכן זה עשוי לפגוע בכם. עם עדשות צריכים להיות ערניים יותר וכמובן גם לשים לב שאתם שמים אותם במים המיוחדים ששומרים על העדשות.

 

החסרונות של משקפים לעומת עדשות

החיסרון העיקרי של משקפים לעומת עדשות היא העובדה כי אתם צריכים להיסחב איתם לכל מקום. אתם צריכים לדאוג שהם תמיד איתכם, לא לאבד אותם. וכמובן העובדה שזה מונח על הפרצוף שלכם, למרות שאנשים עם משקפים יעידו שלא באמת מרגישים את זה ומתרגלים לזה לאורך זמן

 

למה בכל זאת לבחור משקפיים על פני עדשות

משקפים בסופו של דבר פחות מורכבות מעדשות בכל מה שנוגע לתפעול שלהם. אם אין לכם בעיה בלשמור על הדברים שלכם, אתם לא נוטים לשכוח דברים וכו', משקפים בהחלט עשויים להיות עדיפות.

לא סתם לרוב האנשים בעל לקויות ראייה מעדיפים משקפיים. יש אנשים שאפילו רואים במשקפיים כמשהו שתורם למראה ולא הפוך, מעניק מראה אינטליגנטי.

לסיכום, אין לנו תשובה חד משמעית לתת לכם בנוגע להאם עדיף לכם משקפיים או עדשות מגע. התשובה לשאלות הזאת נמצאת רק אצלכם, כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לפרוס בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם.

אנחנו מקווים שכעת ההחלטה תהיה יותר פשוטה, או לכל הפחות יותר מושכלת. טיפ לסיום, תקנו רק במקום אמין, ותשלמו כמה שצריך.

זאת בדרך כלל קנייה חד פעמית שתחזיק לכם שנים קדימה, כדאי שתשקיעו בה את מיטב כספיכם, מודבר בבריאות העיניים שלכם ובנוחות היום יומית שלכם.

היכנסו לאתר של רשת אופטיסטור בשביל מגוון של משקפיים במחירים משתנים והוגנים!

 

עדשה אחת

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »