חיפוש

במה עוסק עו"ד לדיני משפחה?

דיני משפחה הם נושא רחב ביותר, ותופתעו לשמוע עד כמה מגוון העיסוק של עורכי דין לדיני משפחה. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

עו"ד דיני משפחה

אז מה הם בעצם דיני משפחה? בעצם מדובר בכל אלמנט הקשור לחיים שותפים של משפחות, בני זוג או הורים.  בין אם אתם צריכים לחתום על הסכם ממון, ובין אם בכלל אתם מתעניינים באימוץ – הכתובת שלכם היא עו"ד דיני משפחה. גם ענייני ירושה נכללים תחת תחומי העיסוק של עורך דין לענייני משפחה, וכן כל הקשור להסכמי הורות משותפת והסכמי גירושין.

 

הסכמים בין זוגות נשואים

אם אתם עתידים להתחתן, אתם בטח מבינים את הצד המשפטי הנלווה לנישואין. כאשר אתם הופכים משני אנשים המנהלים את חייהם בנפרד ליחידה אחת משותפת, חשוב מאוד לקחת בחשבון גורמים רבים. כאשר אתם מתכננים לכתוב את הסכם הממון שלכם, כדאי מאוד שתיעזרו בעורך דין לענייני משפחה, כדי שתוכלו לוודא כי אתם אכן מכסים את כל התחומים הרלוונטיים וכותבים הסכם הגיוני שיאושר על ידי בית הדין.

 

גישורים זוגיים

לעתים עורכי דין לענייני משפחה מעניקים גם שירותי גישור זוגי, על מנת לפתור מחלוקות מבלי להגיע לדיון בבית הדין. גם כאן עורכי הדין משתמשים בידע ובכלים המשפטיים שיש ברשותם על מנת למנוע סכסוכים משמעותיים יותר ולהגיע לעמק השווה.

 

אפוטרופסות והסכמי הורות משותפת

כיום, מודל המשפחה משתנה ממשפחה למשפחה, ויותר ויותר אנשים מעוניינים לחתום על הסכמי הורות משותפת. גם כאן חשוב שתעברו את התהליך בייעוץ עורך דין לענייני משפחה. כך תוכלו להחליט מראש החלטות חשובות ולוודא כי אתם מסכימים לגבי נושאים קריטיים הקשורים לגידול הילד. כאשר אתם מחליטים על הורות משותפת חשוב לנסח הסכם בעל תוקף משפטי, שגם בו יטפל עבורכם עורך הדין.

גם תהליכי אימוץ, בארץ ובחו"ל, הם תהליכים בהם אפשר ואפילו כדאי להיעזר בעו"ד לענייני משפחה. עורך הדין מתחום דיני משפחה מכיר את הנושא על כל גווניו וידע לעזור לכם בכל שלב בתהליך האימוץ.

 

צוואות

מחלוקות שקשורות לצוואות ולירושות גם הן נופלות תחת תחום העיסוק של עורך דין לענייני משפחה. בין אם אתם רוצים לכתוב צוואה ולהעניק לה תוקף משפטי, ובין אם אתם צריכים ייעוץ או סיוע משפטי בענייני ירושה – עו"ד לענייני משפחה הוא העו"ד שתצטרכו לפנות אליו. עו"ד לענייני משפחה מנוסה במחלוקות בין משפחות והוא ידע לעזור לכם בכל עניין משפטי הקשור לירושות ולצוואות.

 

גירושין

אם אתם מתחילים הליך גירושין, אתם בטח מבינים כי לא כדאי לעבור אותו לבד וכי גם כאן קיים צורך בעורך דין מנוסה. עורכי דין לענייני משפחה מטפלים גם בנושאי גירושין, והם פועלים ביחד עם בית הדין הרבני על מנת להסדיר הסכם גירושין תקף.

עוד דיני משפחה

באותו נושא