חיפוש

עורך דין תאונות עבודה – מתי צריך לשכור את שירותיו?

רוב בני האדם מבלים חלק משמעותי מאוד משעות היממה בעבודה. בין אם אתם עובדים בעבודה משרדית ובין אם אתם עובדים בעבודה פיזית, אתם מבצעים הרבה פעולות שונות, שכל אחת מהן עשויה גם להסתיים בתאונה. תאונות כאלו שמתרחשות בעבודה הן מצערות ועלולות לגרור נזק ניכר. אלו המקרים בהם תוכלו לפנות אל עורך דין תאונות עבודה, כדי להגיש תביעת פיצויים.

 

תאונות בעבודה

גם אם מקום העבודה שלכם נראה הכי רגוע שיש, אתם עדיין חשופים בו לתאונות שונות. למעשה, החוק קובע באילו מקרים תאונה בעבודה או בסביבת העבודה נחשבת לתאונת עבודה, ואילו מקרים אינם נחשבים לתאונות. כאלו.

לפי ניסוח החוק, כל תאונה ופגיעה במהלך העבודה, בדרך אל העבודה, בחזרה מהעבודה או בסביבה בה נמצא העובד בשעות העבודה באישור וידיעת המעסיק היא תאונת עבודה. זאת אומרת שגם אם אתם עובדים בתאונה משרדית, אתם חשופים לתאונות עבודה.

יצאתם מהאזור שלכם במשרד, החלקתם ונפצעתם? מדובר בתאונת עבודה. נשפך עליהם קפה לוהט שגרם לכם לכוויות? מדובר בתאונת עבודה. מי שנפגע כתוצאה מתאונה כזו יכול להגיש תביעת פיצויים אל בית המשפט, כדי לקבל פיצוי שיאפשר לו להתמודד עם ההשלכות של התאונה ושל הפציעה.

 

בעל מקצוע שיוכל לסייע לכם

אז מה עושים כשרוצים להגיש תביעת פיצויים עקב תאונת עבודה? פונים לעורך דין תאונות עבודה. עורך דין זה הוא בעל המקצוע שיוכל לסייע לכם בצורה הטובה ביותר עם הגשת התביעה והעבודה על התיק, כדי שתוכלו להשיג את הפיצוי שאתם סבורים שמגיע לכם.

עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין כמו שאר עורכי הדין, כך שהוא סיים את לימודי המשפטים, עבר התמחות ובחינת לשכה בהצלחה, כך שהוא בעל הבקיאות המשפטית. עורך דין זה מתמחה בדיני עבודה ובעל ניסיון במקרים דומים.

 

תאונה בדרך לעבודה

כפי שציינו מקודם, תאונת דרכים בדרך לעבודה יכולה להיחשב לתאונת עבודה, מכיוון שהמחוקק הבין שמדובר בפעולה הכרחית על מנת שהעובד יוכל לעבוד. אם בוצע עיקוף כלשהו או עצירה שלא קשורה לעבודה, ייתכן ובית המשפט לא יקבל את התביעה.

 

תאונה בחזרה מהעבודה

גם כשאתם מסיימים את יום העבודה ונוסעים בחזרה הביתה, אתם עשויים להיפגע כתוצאה מתאונה. תאונה שמתרחשת בדרך חזרה מהעבודה, ללא עיקופים או עצירות כלשהן, תיחשב לתאונת עבודה.

 

תאונה במהלך העבודה

צאו מנקודת הנחה שכל פגיעה שלכם במקום העבודה עשויה להיחשב לתאונת עבודה. בסופו של דבר, אם הפגיעה אכן נגמרה מתאונה ולכם הוסב נזק, הרי שהפגיעה שספגתם עונה על דרישות החוק.

גם במקרים בהם הייתם מחוץ למקום העבודה, במהלך שעות העבודה אך בידיעת ואישור המעסיק, תאונה יכולה להיחשב לתאונת עבודה. דוגמא לכך היא כאשר אוכלים ארוחת צוהריים מחוץ למקום העבודה, במהלך שעות העבודה.

עורך דין תאונות עבודה

באותו נושא