חיפוש

פינה של שקט: כך תעצבו את חדר השינה לרגיעה מקסימלית

רבים מאתנו רוצים לעצב את חדר השינה באופן מסוים מאוד. כזה שמתאים לצורך של שני בני הזוג. בכל פעם אנו מקבלים הצעות שונות מצד גולשים שרוצים לעצב את חדר השינה שלהם בהתאם לאופי מסוים. הפעם, קיבלנו מעל ל – 40 בקשות לכתיבת מדריך בנושא עיצוב חדר שינה שיכול להביא לרגיעה מקסימלית. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו לעצב את החדר באופן שכזה.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו הפעם

אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו בסדרה, אתם וודאי יודעים כי אנו מסתייעים בכל פעם בגורמים שונים שעונים לנו על השאלה שמכוונת את המדריך. הפעם, פנינו אל מי שיש להם ידע בכל הנוגע לעיצוב חדרי שינה עם טאץ' של רוגע וביקשנו לדעת איך הם עושים זאת. קיבלנו מעל ל – 60 דרכים שונות ובחרנו בסופו של דבר את אלו שנראו לנו הטובות ביותר. אנו רוצים לנצל את ההזדמנות הזו ולהודות לכל מי שהגיב וסייע לנו להגיע אל הדרכים הללו. שכן, בזכותם, המדריך רואה אור והוא צפוי לסייע לרבים לעצב את חדר השינה שלהם ברוגע ושלווה.

 

פינה של שקט – ההצעה של רן לעיצוב חדר שינה לרגיעה מקסימלית

ההצעה של רן היא להתחיל לשלב נרות בחדר. לדבריו, שילוב של נרות ריחניים יביא לתחושה של רוגע. זה הרי ידוע שברגע שאנחנו נכנסים לחדר שיש בו נוכחות של נר אחד אפילו שדולק, אנחנו מרגישים הרבה יותר שלווים. רן ציין כי צריך להעמיד את הנרות על מעמדים מתאימים כדי לשמור על ביטחון. עשו זאת ותוכלו לקבל חדר שינה שיביא לרגיעה וביטחון מקסימלי.

 

פינה של שקט – ההצעה של דנית לעיצוב חדר שינה לרגיעה מקסימלית

דנית אמרה שהיא מעצבת את החדר בגוונים מרגיעים. לדבריה, הצבעים של הסדינים, הארונות, השידות ואפילו הקירות, מעבירים מסר. ברגע שמעצבים את החדר בצבעים חזקים ובולטים, הדבר מביא לבלבול בעיניים ומבלי ששמים לב, זה גורם אף לעצבנות. כדי להביא לעיצוב רגוע, עליכם לשלב אלמנטים בצבעים הבאים:

  • לבן
  • שמנת
  • קרם

 

פינה של שקט – ההצעה של יעלה לעיצוב חדר שינה לרגיעה מקסימלית

יעלה עיצבה לא מזמן את חדר השינה שלה מחדש. לדבריה, היה לה חשוב שהוא יהיה מעוצב באופן כזה שיאפשר לה להגיע אל מקום רך ונעים. היא הוציאה את התמונות והציורים הצבעוניים שהיו על הקיר ותלתה במקומם עציצים. היא אמרה שעציצים זו התשובה לרוגע. הם מביאים לאווירה אחרת בחדר ומאפשרים להכניס אליו אור.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 הדרכים הכי טובות לעיצוב חדר השינה שיביא לרגיעה מקסימלית. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתעצבו את החדר באופן כזה, שיאפשר לכם ללכת לישון רגועים ולקום רגועים עוד יותר.

חדר ילדים

 

באותו נושא
סלון מעוצב
טיפים לעיצוב פנים לסלון

עיצוב הסלון עשויה להיות מטלה מורכבת עבור אנשים רבים. שכן, אף אחד מאתנו לא למד עיצוב במהלך הלימודים בבית הספר או בתיכון. מדובר במידע שנרכש

קרא עוד »
חלון פתוח
מהו חלון באוהאוס

באוהאוס הוא סגנון אדריכלי ועיצובי המתאפיין בפשטות, קווים ישרים ונקיים. הבאוהאוס היה סגנון העיצוב השולט ברחבי העולם משנות ה- 30 ועד שנות ה – 60

קרא עוד »