חיפוש

פינת אוכל – 4 דרכים לעיצוב פינת האוכל במטבח

עבור אנשים רבים, פינת האוכל מהווה את הלב הפועם של הבית, ואת החדר החשוב ביותר בו. אחרי הכל, פינת האוכל היא המקום בו אנו מתחילים את היום שלנו עם ארוחת בוקר מפנקת, נפגשים כל המשפחה סביב השולחן לארוחת שישי או יושבים עם חברים בערב אירוח.

לכן, ישנה חשיבות רבה לעיצוב נכון של פינת האוכל, בכדי שנוכל להנות ממנה ברמה הגבוהה ביותר. במאמר הבא, סיכמנו עבורכם 4 דרכים מומלצות בהן תוכלו להיעזר בעת עיצוב פינת האוכל במטבח שלכם.

 

למה כדאי להשקיע בעיצוב פינת האוכל?

כפי שציינו קודם, עיצוב נכון של פינת האוכל יהפוך את השהות בה לנעימה ומזמינה הרבה יותר, וכתוצאה מכך ישפר את העיצוב והנראות של הבית כולו. כיום, ישנה מודעות גבוהה יותר ממה שהייתה בעבר לסגנונות עיצוב שונים ולחשיבה מחוץ לקופסה.

פינת אוכל היא הרבה יותר משולחן וכיסאות, ויכולה להיות המקום שלכם לתת קצת מעצמכם ומהאופי שלכם בכדי להפוך את אחד החדרים החשובים ביותר בבית למקום שהרבה יותר כיף לשהות בו.

 

התאמת עיצוב פינת האוכל למטבח

דרך נפוצה בה אנשים בוחרים לעצב את פינת האוכל במטבח היא פשוט להתאים את סגנון העיצוב של פינת האוכל לזה של המטבח, או לחלופין לעיצוב  החדר בו היא ממוקמת. לדוגמה, אם עיצוב המטבח שלכם כולל שיש בצבע מסוים, ריהוט מעץ מסוים וכדומה, נרצה שהשולחן והכיסאות בפינת האוכל שלנו יהיו תואמים או לפחות בעלי סגנון דומה לזה של המטבח בכדי ליצור המשכיות עיצובית הנעימה לעין.

 

בחירה נכונה של כסאות

בין אם אתם מעוניינים להתאים את סגנון העיצוב של פינת האוכל שלכם לסגנון העיצוב של המטבח ובין אם אתם מעוניינים לשבור את העיצוב ולתת קצת צבע אחר לפינת האוכל שלכם, בחירה נכונה של כיסאות היא שלב מפתח. לרוב, כשאנו חושבים על כיסאות לפינת האוכל שלנו, אנו חושבים על כיסאות רגילים ומוכרים, בין אם הם מפוארים או פשוטים.

מנגד, ניתן ליצור אווירה שונה ומקורית בפינת האוכל שלכם על ידי שימוש בכיסא בר למטבח, שיהפכו את חווית האכילה לכיפית ומהנה הרבה יותר.

 

השולחן – הלב של פינת האוכל

ממש כפי שבחירה נכונה של כסאות לפינת האוכל שלכם היא חשובה במיוחד, כך גם בחירה של השולחן, המהווה למעשה את הלב הפועם של פינת האוכל שלכם. קודם כל, יש לדאוג שתהיה התאמה הן מבחינת עיצוב והן מבחינת גובה של הכיסאות והשולחן.

כמו כן, מומלץ לבחור שולחן שיתאים למשפחה שלכם ולאנשים שישתמשו בו. למשל, אם יש לכם ילדים קטנים, כנראה שתעדיפו שולחן שיכול לספוג לכלוך וכתמים ומתנקה בקלות.

 

כורסאות – לחשוב מחוץ לקופסה

אופציה נוספת בה תוכלו לחשוב מחוץ לקופסה ולהפוך את פינת האוכל שלכם לייחודית ומהנה במיוחד, היא להשתמש בכורסאות ומערכות ישיבה שלא רואים בכל פינת אוכל. לשם כך, יש לדאוג למקום מיוחד לכורסאות וכן שיש גישה נוחה לשולחן מהכורסה, שלרוב מאפשרת ישיבה בגובה נמוך יותר מכיסא.

פינת אוכל במטבח

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »