חיפוש

פרח המדבר – כך תרחיבו את הלב באירוח במדבר

שגרה זה אמנם דבר מבורך, אך לעיתים, אנחנו מרגישים כי שגרת החיים שלנו מצליחה אט אט לשחוק אותנו, כך שאנחנו מחפשים אחר הדרכים היצירתיות לשבור אותה ולהקדיש מעט זמן לעצמנו. אם אתם מחפשים לנקות את הראש, ליהנות מהטבע ולהרחיב את הלב, אירוח במדבר הוא החלט המקום המושלם עבורכם.

 

שוברים שגרה

אין ספק כי שגרה זה דבר טוב, אך לאורך זמן, תבנית קבועה ושיטתית יכולה לגרום לנו לתחושות של שחיקה ומיצוי, כך שמידי פעם רצוי ואף מומלץ להקדיש מעט זמן לעצמנו ולפעילויות שאנחנו אוהבים ובקיצור, לשבור שגרה.

לכל אחד יש את הדרכים והאופנים המועדפים עליו לשבור את השגרה היום – יומית, כאשר שבירת שגרה יכולה להיות בדברים הכי קטנים שעושים לנו טוב על הלב ואף להימשך מספר ימים במנוחה טוטאלית ונופש מהנה, המשלב טבע, אוכל טוב ומגוון אירועים וסדנאות.

 

 

אירוח במדבר

אחת הדרכים המומלצות והפופולאריות ביותר להתנתק משגרת החיים העמוסה והמחייבת שלנו, היא להגיע למקום פתוח, בעל מרחבים בלתי נגמרים ונופים טבעיים מרשימים, הגורמים לנו להתחבר אל עצמנו ולהרחיב את הלב. כך, אירוח במדבר הפך להיות אחד ממקומות האירוח המועדפים על אנשים רבים, הנהנים מטבע קסום ומגוון פעילות וסדנאות חווייתיות.

 

אילו סוגי אירוח קיימים במדבר?

אירוח מדברי מתאפשר במגוון דרכים ואפשרויות לינה, שהעיקריות מביניהן הן:

 

לינת חאן מדברית

כדי ליהנות בצורה מושלמת מהמדבר ולספוג את החוויה המדברית במלוא עוצמתה, לנת חאן משותפת היא בהחלט אחת האפשרויות המומלצות עבורכם. חאן הוא מבנה גדול בצורה עגולה, בעל מיזוג, מרפסת גדולה וכן בריכת שכשוך פרטית. הלינה בחאן היא על גבי מזרנים ומחצלות והיא מתאימה בעיקר למשפחות.

 

 

דירות אירוח

חדרי אירוח ממוזגים ונעימים יכולים להתאים אף הם למשפחות וזוגות, המעוניינים ליהנות ממנעמי המיטה יחד עם הטבע הקסום.

 

צימרים

אפשרות נוספת ליהנות מהטבע המדברי היא באמצעות אירוח בצימר, אשר באמצעות קו העיצוב הכפרי והאלמנטים השונים מעץ, מצליח לשדרג את החוויה המדברית ולהפוך אותה לאותנטית במיוחד.

 

אטרקציות ופעילויות במדבר

במרחבים העצומים של המדבר ניתן ליהנות גם מפעילויות ואטרקציות מגוונות, האפשרות לנו להתגבש ולגוון את הנופש שלנו. בין הפעילויות והאטרקציות המומלצות ביותר נמצאות: גלישת חולות וטיולי תומקאר אתגריים, מתחמי טיפוס המתאימים לכל הגילאים והרמות, סיורים מרתקים, סיורי טעימות אותנטיים, פעילויות חץ וקשת ועוד.

 

לסיכום

שגרת החיים שלנו היא ללא ספק דבר מבורך, אך כולנו צריכים מידי פעם לשבור את השגרה ולהקדיש את הזמן הראוי לנו ולמשפחה. אחת הדרכים המומלצות לכך היא באמצעות אירוח במדבר, המציע חוויית אירוח ייחודית ומגוון אפשרויות לינה (לינת חאן, דירות אירוח וצימרים), תוך שילוב מושלם של טבע קסום המרחיב את הלב, יחד עם מגוון פעילויות ואטרקציות מהנות.

 

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »