חיפוש

שלושה דברים שכדאי לעשות לפני שמזמינים פתיחת סתימה בביוב

למי מאיתנו זה לא קרה? פתאום ובלי התראה מוקדמת הביוב נסתם! לא תמיד חובה לרוץ ולהזמין בעל מקצוע. הנה שלושה דברים שתוכלו לעשות על מנת לפתוח את הסתימה בעצמכם לפני שאתם מזמינים איש מקצוע לפתיחת סתימה בביוב. 

 

1 – ניסיון פתיחת סתימה עם פומפה

כולנו מכירים את השיטה הישנה והטובה של לפתוח סתימה באמצעות פומפה. הוואקום של הפומפה מפעיל לחץ ויכול לעתים לשחרר את הסתימה ובכך למנוע את הצורך בהזמנת ביובית.

כמעט כל אחד מחזיק פומפה בבית בדיוק למצבים כאלה ולכן ניסיון פתיחת סתימה עם פומפה צריך להיות האינסטינקט הראשון שלכם ברגע שנוצרה אצלכם סתימה בביוב.

 

2 – שימוש בחומר לפתיחת סתימות או בחומץ

אם תחפשו בארונות חומרי הניקוי שלכם סביר שתמצאו בקבוק עם חומר פותח סתימות. מומלץ לנסות להשתמש בחומר זה על פי ההוראות המצוינות על התוויות, במקרים מסוימים חומר זה יכול לפתור לכם את הבעיה לחלוטין. שימו לב כי מדובר בחומרים כימיים שיש להתנהג איתם בזהירות רבה ובתשומת לב יתרה, וכמובן להרחיק מידם של ילדים ותינוקות.

אם אין לכם בבית חומר לפתיחת סתימות אתם יכולים לנסות ולהשתמש בחומץ על מנת לפתוח את הסתימה.

 

3 – ניקיון הניקוז באופן עצמאי

אם יש לכם גישה נוחה לפתיחת דרכי הניקוז שווה לנסות לנקות אותם באופן ידני, לעתים תוכלו למצוא שם את גורם הסתימה ולהתמודד איתו בקלות. בין אם הסתימה שלכם נמצאת בכיור המטבח ובין אם במקלחת, זוהי שיטה נהדרת להתמודד עם הסתימה באופן עצמאי.

 

ואם הסתימה עדיין לה נפתחה?

אם ניסיתם את כל השיטות האלו ועדיין הבעיה לא קרובה להיפתר, ככל הנראה שהפתרון הבא שתצטרך לפנות אליו הוא בעל מקצוע. גם פה עומדת בפניכם אופציית בחירה, ועליכם להחליט מי בעל המקצוע שתיקחו, ויתרה מכך – מה הם שירותי האינסטלציה אותם אתם מעדיפים.

קודם כל חשוב שתשימו לב כי אתם בוחרים בעל מקצוע בעל מוניטין גבוה, וכמובן כזה שיהיה ניתן לסמוך עליו, כדוגמת שירותי ביובית עם אושר לוי.

 

האם כל אינסטלטור יידע להתמודד עם סתימה בביוב?

אינסטלטורים אכן מתעסקים בתיקוני צנרות, אך לא תמיד האינסטלטור יוכל לפתוח את הסתימה בלי להיעזר בשירותי ביובית.

הביובית היא מכשיר גדול השואב את מי הביוב מהצנרת ובכך מצליח לפתוח את הסתימות הקשות והמורכבות ביותר.

חשוב לציין בפני האינסטלטור את גודל הסתימה על מנת שידע להעריך האם יש צורך בשירותי ביובית.

אם אתם מחפשים בעל מקצוע הנותן שירותי ביובית, כדאי שתבדקו היטב אופציות של  שירותי ביובית מקצועיים שיוכלו לפתור לכם את הבעיה, ולהחזיר את הצנרת שלכם לתפקוד מלא תוך זמן קצר. עם איש מקצוע מתאים, תוכלו להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד.

פתיחת סתימות ביוב

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »