חיפוש

צ'ק ליסט קניות למשרד ביתי

תוך כדי מגפת הקורונה החלו יותר ויותר עובדים ומעסיקים לגלות את היתרונות העצומים של העבודה מהבית. לא צריך לבזבז שעות רבות ועצבים בנסיעות בדרכים ובחיפוש אחר חנייה, אפשר לעבוד מהבית בפיג'מה ותוך כדי העבודה לעשות עוד דברים, ועובדים טובים שיודעים לנצל את הזמן אפילו מצליחים להגביר את תפוקת העבודה.

אנשים רבים גם החליטו לעשות את השינוי הגדול ולצאת לדרך חדשה בחיים, הם החליטו להפוך לעצמאים. לנוכח המצב הזה בו יותר ויותר אנשים במדינת ישראל עובדים מהבית באופן מלא או חלקי החלטנו להכין עבורכם את רשימת פריטי החובה בכל משרד ביתי.

 

מה חשוב לזכור לפני שפותחים משרד ביתי

אחד הדברים הכי חושבים שצריך לעשות לאחר ההחלטה והמעבר בפועל לעבודה מהבית הוא להכין לעצמכם חלל שיוקדש אך ורק לעבודה. קשה מאוד לעבוד באופן אפקטיבי ויעיל מחדר שינה שהוסב או מהסלון. בחדרים אלו יש הרבה מאוד הסחות דעת, וכמובן שהם לא נוחים לעבודה כמו המשרד שיש לכם בעבודה. חשבו על חלל פנוי בבית, כמובן שכדאי שתהיה בו קליטת אינטרנט חזקה, תאורה נעימה לעיניים, ומזגן יעיל. לאחר הכנת החלל הגיע הזמן לצאת למסע קניות קצר.

 

רשימת ציוד משרדי

  1. כלי כתיבה – לא סתם מדובר על פריט חובה מהרגע בו אנו מתחילים ללמוד לכתוב. תמיד טוב ונוח שיש כלי כתיבה ופתקים או פנקס בקרבת מקום. עלה לכם רעיון? אתם צריכים לרשום מספר טלפון של לקוח או ספק? צריכים לערוך חישוב מהיר תוך כדי שיחה? גם בעידן הטכנולוגי שלנו היום אין כמו דף ועט. אנו כמובן ממליצים לרכוש כמה יחידות של עט פיילוט 0.4, העטים המוכרים והאהובים שמאוד נוח לכתוב איתם. בנוסף אנו ממליצים לרכוש סט מרקרים בכמה צבעים, לוח מחיק וטושים בכמה צבעים.
  2. כיסא משרדי איכותי – אם אתם הולכים לשבת הרבה שעות במשרד הביתי שלכם כדאי מאוד להשקיע סכום כסף ניכר ברכישה של כיסא איכותי. כיסא איכותי יסייע לכם לשבת במשך שעות רבות במשרד הביתי ולעבוד בצורה יעילה. כסא לא נוח ולא טוב יגרום לכם לכאבי גב וצוואר ויהפוך את העבודה מהמשרד הביתי לסיוט.
  3. מסך מחשב גדול – כיום רוב האנשים עובדים מהמחשבים הניידים בבית. אם החלטתם לעבוד מהבית באופן קבוע כדאי שתפרגנו לעצמכם מסך מחשב גדול. תוכלו לקנות מסך שמתחבר גם למחשב נייד כמובן. מסך גדול יקל מאוד על העבודה וישפר אותה, יסייע במניעה של כאבי עיניים, ויאפשר לכם לשבת ולעבוד על המחשב זמן רב יותר בלי צורך להפסיק כל כמה דקות.

 

לסיכום

אין ספק שלעבודה מהבית יש יתרונות גדולים מאוד. במידה ובחרתם לעשות שינוי וללכת בכיוון הזה אנו ממליצים בחום להשקיע כסף ומאמץ כדי לבנות בבית סביבת עבודה יעילה שתאפשר לכם להגיע לתוצאות טובות.

קניות במשרד

 

 

 

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »