חיפוש

גירוש ספרד והזכאות של ישראלים לקבלה של דרכון פורטוגלי

גירוש ספרד ופורטוגל התרחש בשנת 1492 ובמהלכו גורשו מגבולות המדינות או התבקשו להתנצר מאות אלפי יהודים. כיום, ממשלת פורטוגל מנסה לעשות תיקון היסטורי ומאפשרת לצאצאים לקבל אזרחות פורטוגלית וספרדית.

גירוש ספרד – עוול היסטורי לעם היהודי

בשנת 1492 התרחש גירוש ספרד בהם התבקשו יהודים לעזוב או להתנצר, כאשר מספרם של היהודים אשר התבקשו לעשות זאת נאמד במאות אלפים. למעשה, מדובר באחד מהרגעים המכוננים בהיסטוריה וזאת לאור העובדה כי במהלך הגירוש עזבו את ביתם או התנצרו עשרות אלפי יהודים, בכפייה מוחלטת מצד הרשויות. יחד עם זאת, אנו עדים לכך שכיום ממשלות ספרד ופורטוגל עושות ככל שביכולתן בכדי לתקן את העוול ההיסטורי אשר נעשה ליהודים, ומאפשרות לקבל דרכון פורטוגלי לצאצאים של גירוש ספרד. כיצד? להלן הפרטים החשובים ביותר שכל צאצא של אנוסי ספרד או פורטוגל חייב לדעת.
זוג דרכונים

תיקון לחוק אשר מאפשר הוצאה של אזרחות ספרדית

בשנת 2015 חל תיקון לחוק בממשלות פורטוגל וספרד אשר במסגרת החוק ניתן להוציא אזרחות פורטוגלית או ספרדית ליהודים אשר מוכיחים כי הם צאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל. מדובר ללא ספק באחד הרגעים המרגשים ביותר בעבור הקהילה היהודית, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתנאים מקלים מאוד אשר מאפשרים לרבבות של ישראלים לקבל אזרחות אירופאית אשר מהווה יתרון משמעותי, הן משום שניתן להשקיע בנדל"ן כמו גם בעסקים ברחבי אירופה ללא הגבלות כמו גם תנועה חופשית בין מדינות אירופה  וכניסה לארה"ב ואוסטרליה ללא צורך בוויזה. על כן, ניתן לראות זינוק משמעותי בבקשות של אזרחים ישראלים אשר מצאו ברשומות של הממשל בספרד ופורטוגל וראו כי הם אכן עומדים בקריטריונים, ועל כן זכאים להוצאה של אזרחות ספרדית כמו גם פורטוגלית, ובכך להצטרף לאלפי הישראלים אשר כבר עתה מחזיקים באזרחות פורטוגלית או ספרדית.

הוצאת אזרחות פורטוגלית או ספרדית – רק באמצעות חברת איזי נשיונליטי

במידה ואתם צאצאים של אנוסי פורטוגל כמו גם ספרד אתם זכאים להתחיל בתהליך של הוצאת אזרחות אירופאית. באמצעות צוות המומחים של חברת איזי נשיונליטי, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום תוכלו לקבל את הליווי הטוב ביותר אשר כולל נוטריון אשר ילווה אתכם כמו גם יגיש את המסמכים אל מול הרשויות, וכן תקבלו הכוונה לגבי רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל בעת שהותכם במדינה בזמן התהליך. על כן, מדובר בהזדמנות חסרת תקדים אשר מהווה בעבור לא מעט ישראלים תיקון לעוול אשר נעשו לאבותיהם, ואנו מזמינים אתכם להתחיל עוד היום בתהליך באמצעות התקשרות למספר 03-7448834 או דרך האתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.easynationality.com ובכך גם אתם תוכלו לקבל את ההזדמנות ולהצטרף לאלפי הישראלים אשר כבר עתה מחזיקים בדרכון ספרדי או פורטוגלי. קדימה, למה אתם מחכים?

באותו נושא