חיפוש

קול חתן וקול כלה: אלה המתנות הכי שוות לחתונה!

עונת החתונות תיכף מתחילה, בתופים ובמחולות! כמו כל אזרחי ישראל, אתם בטח מוזמנים למספר לא קטן של אירועים מרגשים בתקופה הקרובה, ויכול להיות שבחלק מהאירועים לא הייתם רוצים להשקיע סכומי כסף גבוהים. הגיוני לגמרי! אם אינכם יכולים להשקיע סכומי עתק בחתונות רבות, הגיוני ומקובל להגיע לאירוע עם מתנה במקום עם צ׳ק. אז אילו מתנות יתאימו למאורע? איפה מוצאים אותן? התשובות במאמר שלפניכם. 

 

לא רק צ׳קים

נכון, הדרך המסורתית ביותר להעניק לזוג המתחתן ביום המשמח שלהם היא להביא להם צ׳ק. אך תרבות החתונות בישראל הגיעה לסיטואציה בה הזוג מוציא סכומים אדירים של כסף על החתונה, ובמקום מסוים מצפה מהאורחים לעזור לכסות את חלק מההוצאות על ידי כך שיעניקו צ׳ק מכובד עבור כמות האורחים.

ישנה בעייתיות בתרבות זו, וישראלים רבים מחפשים דרכים אלטרנטיביות להעניק מתנה לזוג המתחתן מבלי לשבור את הכיס. אף זוג לא היה רוצה שאורח לא יגיע מפאת חוסר יכולת כלכלית לשים צ׳ק שמנמן בחתונה, ועל כן מזל שיש אופציות אחרות.

מתנות לחתונה

מתנות לחתונה – מה ישמח את החוגגים?

איזו מתנה תקלע בול לזוג המתחתן? במידה ואתם במעגל הגרעיני של החוגגים, אתם כנראה יודעים מה הם אוהבים, מה ירגש אותם ומה הם ישמחו לקבל מכם. אבל מה אם לא? קבלו מספר רעיונות למתנות שוות שכל חתן וכל כלה ישמחו לקבל:

 

מתנה סנטימנטלית ומרגשת מהאירוע

דרך אחת לרגש ולשמח את החוגגים היא לשלב במתנה שלכם אלמנט מהיום המיוחד. לדוגמא, מתנה שתשלב את זר הכלה מיום חתונתה, ותאפשר לה לשמר אותו בצורה אסתטית ומעוצבת, כך שהיא תוכל להניח אותו בבית כפריט עיצובי מהמם שגם יהווה מזכרת משמעותית מהיום המרגש. או קוביית זכוכית אקרילית מרשימה ובתוכה חלקים מהכוס אותה שובר החתן בטקס, בשילוב תמונה וראשי התיבות של הזוג המאושר, שיחד יהפכו למזכרת מדהימה מהיום החשוב הזה. רוצים עוד דוגמאות? לרכישת מתנות מרגשות לחתונה לחצו כאן!

מתנות לחתונה

מתנה שווה ופרקטית עבור הזוג הצעיר

החל מגיל מסוים, אנחנו נהנים לקבל פריטים שימושיים לחיים. בחרו עבור הזוג מתנה פרטית ושווה, כמו כלי מטבח מפונפן, מכשיר כלשהו לשגרת הטיפוח שלהם, גאדג׳ט שאתם יודעים שהם היו רוצים אבל לא קנו לעצמם, ועוד. כך תוכלו לוודא כי המתנה שלכם היא גם מרגשת ומשמחת, וגם פרקטית.

 

מתנה שהיא חוויה עתידית עבור הזוג

רוצים לעזור לזוג לחוות חוויה מרגשת, מקרבת ומיוחדת במהלך חיי הנישואין שלהם? קנו עבורם שובר לספא, סיור ביקב, לילה במלון, טיול קצר בארץ או אטרקציה ייחודית אחרת, ותהיו בטוחים שהם ישמחו מהמחשבה וההשקעה שלכם, וגם ייהנו מהמתנה עצמה.

 

לסיכום

חתונה היא אירוע מרגש, משמח ומלא באהבה. בחרו מתנה שווה לאהובים שלכם ותהיו בטוחים שהצלחתם לרגש, להפתיע ולהעביר כמה אתם אוהבים אותם בעזרת פריט אחד סנטימנטלי וייחודי.

מתנות לחתונה

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »