חיפוש

קוסמטיקאית? הנה הציוד שאת חיבת בקליניקה שלך

כל קוסמטיקאית וותיקה יודעת שיש רשימת ציוד כללית שהיא צריכה בקליניקה שלה. מדובר ברשימה ארוכה שכוללת מכשירים שונים. אנחנו בחרנו להציג בפניכן קוסמטיקאיות יקרות, את המכשירים החיונית באמת. זו שאתם באמת צריכות שתהיה בקליניקה שלכן. הישארו אתנו ותגלו מה כוללת הרשימה הזו.

 

תכירו את הנשים שעומדות מאחורי המדריך

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן הפעם בחרנו לפנות אל נשים שיודעות דבר או שניים בכל הנוגע לציוד לקליניקה. מדובר בקוסמטיקאיות מוכרות בתחום. כאלו שקיבלו ציון של 5 כוכבים בדירוג הביקורות של גוגל וסביר להניח ששמעתן עליהן לא פעם. הגענו אליהן לאחר שכתבנו להן הודעה פרטית וביקשנו לקבל פרטים אודות הציוד שיש ברשותן.

כמובן שהצגנו את עצמנו והסברנו שאנו כותבות מדריך בנושא. לשמחתנו, כ – 3 קוסמטיקאיות הסכימו למסור לנו פרטים ואנו רוצות לנצל את הבמה ולהודות להן על הסיוע. שכן, בזכותן, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בנושא חשוב זה.

 

המכשיר ה – 1 שכל קוסמטיקאית חייבת שיהיה אצלה בקליניקה

מסתבר שאי אפשר לכתוב מדריך מקיף על ציוד לקוסמטיקאית מבלי ציין את המכשיר להסרת שיער בלייזר. מדובר במכשיר מתקדם שמאפשר לבצע את הפעולה ללא כאבים. מכשיר מסוג זה פועל בטכנולוגיה מתקדמת ששולחת קרן אור ממוקדת אל זקיק השערה ומסירה אותו ללא כוויות וללא הופעה של תופעות לוואי שונות. יש מגוון רחב של מכשירים כאלו בגדלים שונים. כך שחשוב שתוודאי מהו המכשיר המתאים עבורך ביותר.

 

המכשיר ה – 2 שכל קוסמטיקאית חייבת שיהיה אצלה בקליניקה

המכשיר השני הפך להיות לנפוץ ביותר בקרב קוסמטיקאיות בשנים האחרונות. מדובר במכשיר שמאפשר לבצע הסרה של קעקועים. אם טרם הכרת את המכשיר הזה, כדאי שתדעו שהוא מתבסס על הבזק לייזר קצר וממוקד במיוחד. כל הבזק שכזה שובר את הדיו שנמצא בקעקוע ומביא לפירוק של הפיגמנטים לחלקיקים זעירים מאוד. כך שבעצם, מתאפשר בסופו של דבר לסלק את הדיו בתהליך טבעי.

 

המכשיר ה – 3 שכל קוסמטיקאית חייבת שיהיה אצלה בקליניקה

מכשיר נוסף הוא זה שמאפשר לטפל בבעיות עור שונות. מדובר כאן בעצם בקטגוריה כללית שכוללת תחתיה מספר רב של מכשירים. אלו שמאפשרים למשל להביא לחידוש ומיצוק של העור. מכשירים אלו מבצעים לא פעם גם פעולות נוספות, למשל:

  • שאיבה של שחורים מהעור
  • עיסוי לימפטני ידני
  • פילינג
  • הרגעה של העור לאחר פעולת הפילינג

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן להכיר מקרוב את כל הציוד ההכרחי שצריך להיות בכל קליניקה של קוסמטיקאית מוסמכת. כעת, כשיש ברשותכן את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכן רק לבדוק אילו מכשירים חסרים אצלכן בקליניקה ולבצע רכישה שלהם בהקדם. אם יש לכן קולגות שצריכות לקרוא את המדריך, תעבירו להן אותו ותסייעו להן להיות מעודכנות.

קוסמטיקאית

באותו נושא
אצבעות
איך לעצב את הציפורניים שלך?

מראה הציפורניים הוא חלק חשוב משגרת הטיפוח שלנו משדרוג המראה היומיומי. משום כך, חשוב לשמור ולתחזק את הציפורניים באמצעות שמירה על עיצוב ובריאות הציפורן באופן

קרא עוד »