חיפוש

קידום בגוגל – למי זה מתאים ואיך עושים את זה?

בעלי עסקים חדשים וותיקים מכירים במונח הידוע "קידום בגוגל", משום שיש סביבו שיח ער ברשתות החברתיות ובחיים האמיתיים. שיחות שערכנו לאחרונה עם מכרים וקרובי משפחה, גרמו לנו להבין שלא כולם מכירים במונח זה מקרוב. לכן, החלטנו להעלות מדריך שירכז את המידע החיוני בנושא. הישארו כאן ותדעו מהו קידום בגוגל? למי הוא מתאים? ואיך תוכלו ליישם אותו במידת הצורך?

 

נעים מאוד – קידום בגוגל

אנו חיים בעידן שבו הנוכחות המקוונת ממלאת תפקיד חשוב בהצלחה של כל עסק. מביני עניין יוכלו להעיד שהדרך הטובה ביותר להיות נוכחים בדיגיטל היא תוך הפצת קמפיינים פרסומיים בגוגל. חשוב לציין שכל בעל עסק יכול לבחור בקמפיין המתאים לו ביותר מבין האפשרויות הבאות:

  • קמפיין ממומן: מאפשר להציג את האתר של העסק בראש עמוד תוצאות החיפוש. התשלום עבור פרסום שכזה פועל לפי מודל שנקרא PPC. כלומר, תשלום לפי קליק
  • קמפיין אורגני: מאפשר "להקפיץ" את האתר של העסק לראש תוצאות החיפוש בדף. מדובר בתהליך מורכב שמצריך הסתייעות מצד חברות מקצועיות שיערכו הליך מעמיק שכולל בין היתר מחקר אחר מילות מפתח

 

אתר האינטרנט של העסק

 

מיהם בעלי העסקים שצריכים לקדם את עצמם בגוגל?

כל בעל עסק שרוצה להיות נוכח בדיגיטל צריך להוציא לפועל קמפיין של פרסום מודעה בגוגל. שכן, זו הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד של העסק. נדגיש שאין זה משנה אם מדובר בעסק מקומי קטן או בתאגיד רב לאומי. הפרסום של המודעות בגוגל יכול להוביל לשיפור ניכר במודעות לעסק.

 

זו הדרך לקדם את עצמכם במנוע החיפוש הגדול ביותר

כאמור, קידום איכותי בגוגל יכול להתבצע תוך יצירת קשר עם חברה שמתמחה בתחום. זו תבצע עבורכם תחילה את ההליכים הבאים:

  1. הגדרה של יעדים ומטרות שניתן להשיג במהלך מסע הפרסום
  2. מחקר עומק שיוביל לבחירה נכונה של מילות מפתח רלוונטיות
  3. יצירת קופירייטינג שישכנע את הגולשים ללחוץ על המודעה (שתוביל לאתר שלכם)
  4. ביצוע אופטימיזציה של דפי נחיתה
  5. מעקב מתמשך שמאפשר לראות את ביצועי המודעות

 

בהמשך יעלה הצורך בניטור המתחרים, דיווח ועוד.

קמפיין אורגני

 

כך תבצעו בחירה נכונה בחברה מקצועית

מוטלת עליכם האחריות בבחירת חברה מקצועית שתבצע קידום איכותי של המותג שלכם. הדבר יכול להתבצע באמצעות יצירת קשר עם לקוחותיה של חברה מסוימת שהומלצה לכם מצד גולשים. תוכלו כמובן לקרוא חוות דעת אמינות בלשונית הביקורות של גוגל, אם אין בידיכם כעת שם של חברה שנחשבת לטובה ביותר בתחום.

 

מילים אחרונות לסיום

קידום בגוגל מתאים לכל בעל עסק (גדול או קטן). בשלב זה ברור לכם שזוהי הדרך הטובה ביותר להציג את המותג שלכם ללקוחות הפוטנציאליים. כעת, תצטרכו ליצור קשר עם חברה נחשבת שתבצע את ההליך עבורכם ותאפשר לכם לקטוף את הפירות תוך זמן מה.

קידום בגוגל

באותו נושא
מהו קידום אורגני
מהו קידום אורגני

העולם הדיגיטלי היה עד לשינוי משמעותי בשנים האחרונות ואיתו התפתח גם האופן שבו עסקים מקדמים את עצמם. שיטות הפרסום המסורתיות כבר אינן יעילות כמו פעם,

קרא עוד »