חיפוש

קנאביס רפואי: עישון, אידוי או צריכת שמן – מה הכי כדאי?

קהילת צרכני הקנאביס הרפואי בישראל הולכת וגדלה, תהיות רבות בנוגע לסוגי הצריכה ותופעות הלוואי מתחילות לצוף, וחשוב להכיר ולדעת בכדי לעשות

את הבחירה שתתאים לכם באופן אישי.

לכל אחת מדרכי צריכת הקנאביס יש יתרונות וחסרונות, ולפני שתעשו החלטה פזיזה, בואו ותכירו לעומק את העולם הזה, זו הדרך שלכם לעשות בחירה

מודעת ונכונה למי שאתם.

 

קנאביס רפואי

מדובר בצמח עם סגולות רפואיות שניתן לקבל עבורו מרשם בכדי להקל על מגוון של סימפטומים ובעיות. מדובר בתחום שממשיך לגדול ולהתרחב בצעדי ענק, ולצד צמיחת התחום, עולות שאלות רבות מהצרכנים. הצרכנים מוצאים את עצמם תוהים לגבי דרכי צריכת הקנאביס וההשפעות השונות שיכולות להתלוות או לא להתלוות בשימוש בקנאביס רפואי.

 

שמן הקנאביס

אופן הצריכה על ידי שמן קנאביס לרוב די מרתיע אנשים שחדשים בתחום, מכיוון שזו לא שאיפה ישירה לריאות כמו שבדרך כלל מכירים. את השמן מטפטפים מתחת ללשון, הוא נספג בחלל הפה ולכן השפעתו מגיעה לאחר המתנה ונמשכת לאורך זמן ארוך יותר. ניתן לצרוך את שמן הקנאביס באחוזים שונים, מומלץ להתחיל ממעט ולהתנסות בו בהדרגה.

 

עישון ואידוי

במקרה של עישון או אידוי ההשפעה תגיע מהר וגם תחלוף מהר יותר, מה שמאפשר לתקן את המינון באופן די מידי. אופן צריכת הקנאביס בעישון או באידוי מתאים בעיקר לאנשים עם מחלות נירולוגיות, כאבים מתפרצים, פוסט טראומה ודברים נוספים אשר מצריכים השפעה מידית. יש לקחת בחשבון שבדרך צריכה זו יש צורך בהתעסקות רבה עם סידור החומרים.

 

אידוי לעומת העישון

באידוי לעומת העישון, לא נשאפים חומרי בעירה, העלים של הקנאביס מתחממים לטמפרטורה מדויקת ובתהליך זה הם משחררים את החומרים הפעילים לגוף. בעישון כן נשאפים חומרי הבעירה, ולאנשים רבים הוא גורם להשתעל בתחילת השימוש.

 

לא מתאים לכל אחד

אמצעי צריכה מסוג עישון או אידוי זה לא סוג שיתאים לכל אחד, בעיקר למטופלים עם רגישות בגרון או במקרים של מחלות ניווניות כמו ניוון שרירים, פרקינסון, טרשת נפוצה ועוד, מכיוון שזו יכולה להיות בעיה לסגור את השפתיים ולשאוף כמו שצריך. בנוסף לכך ששאיפת חומרי הבעירה בעישון פחות מומלצת ויכולה להוות פקטור כאשר אתם תצטרכו לבחור.

 

מניעת השפעה פסיכואקטיבית

שווה לדעת שיש קנאביס רפואי שניתן לקחת ללא ההשפעה הפסיכואקטיבית, מדובר בקנאביס רפואי עם אחוז THC נמוך. בנוסף יש את חומרי  CBD אשר מגיעים מראש ללא ההשפעה הפסיכואקטיבית. בסופו של דבר יש המון סוגי חומרים וסוגי דרכים לצרוך את הקנאביס, הכי חשוב שתמצאו את הדרך שטובה ונוחה עבורכם.

 

תעזרו בליווי מקצועי

אם אתם חוששים, תדעו שישנם מומחים רבים בתחום, אשר יוכלו לייעץ ולסייע לכם בכדי למצוא את שיטת צריכת הקנאביס שתהיה הכי נוחה ומתאימה בשבילכם. אל תחששו לנסות, ובעיקר לומר בקול רם את השאלות שלכם, זו הדרך שתקבלו את המענה לכל שאלה שעולה לכם ותגיעו בקלות יותר לבחירת סוג צריכת הקנאביס המותאמת בשבילכם.

פרחים

 

באותו נושא
ויאגרה
מה היא קאמגרה?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. מדובר בגרסה גנרית של תרופת המותג הפופולרית והמוכרת – ויאגרה. מנגנון הפעולה של הקאמגרה עובד על

קרא עוד »