חיפוש

קניתם אייפון? התחדשו! כך תעבירו את כל המידע והנתונים מהאנדוראיד שלכם בקלות!

רכשתם אייפון ואתם רוצים להעביר את כל הנתונים מן האנדרואיד הישן? באמצעות מספר שלבים פשוטים תוכלו לעשות זאת בעצמכם מבלי לאבד מידע ולהתחיל מיד להשתמש בטלפון החדש בנוחות רבה, אך אם בכל זאת תזדקקו לעזרה, דיירקט פיקס נמצאים כאן לתמיכה ולעזרה כולל טכנאי עד הבית במחירים משתלמים במיוחד. 

 

דיירקט פיקס

דייקרט פיקס הינה מעבדת שירות ותיקונים לטלפונים ניידים המתמחה גם בהעברת מידע מאייפון לאנדרואיד. במעבדה תוכלו לקבל עזרה והדרכה כיצד לעשות זאת בעצמכם, או להסתייע בטכנאים המיומנים שיעשו זאת בשבילכם במחיר משתלם במיוחד. על מנת ללמוד איך מעבירים נתונים מאנדרואיד לאייפון העזרו במדריך הקצר שלפניכם, ולכל שאלה או בקשה ניתן לפנות אל דיירקט פיקס לפתרון כל בעיה.

אייפון

כך תעבירו את כל המידע והנתונים מהאנדוראיד שלכם בקלות

על מנת להעביר את המידע והנתונים מאנדרואיד לאייפון בנוחות ובקלות תזדקקו לווי פיי איכותי ויציב ולמספר דקות פנויות. ניתן גם להעזר במחשב אך אין בכך חובה. כדי להעביר נתונים מאנדרואיד לאייפון יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. גיבוי נתוני אנדרואיד –  תמיד יש להתחיל בגיבוי נתוני האנדרואיד כדי להבטיח ששום דבר לא ילך לאיבוד בהעברה. ניתן להשתמש בשיטות שונות כמו Google Drive, Samsung Smart Switch, או כל אפליקציית גיבוי אחרת הזמינה עבור מכשיר האנדרואיד שלך.
  2. הגדרת האייפון להעברת נתונים –  הפעל את האייפון והשלם את תהליך ההגדרה הראשוני, הקפד להתחבר לרשת Wi-Fi זמינה ולהיכנס עם ה-Apple ID שלך.
  3. פתיחת אפליקציית "העבר ל-iOS" של אפל – במכשיר האנדרואיד יש ללעבור לחנות Google Play ולהוריד את אפליקציית "העבר ל-iOS". אפליקציה זו מאפשרת להעביר את הנתונים באופן אלחוטי מאנדרואיד לאייפון.
  4. ביצוע תהליך ההעברה – על מנת להתחיל את ההעברה יש לפתוח את אפליקציית "העבר ל-iOS" במכשיר האנדרואיד שלך ולעקוב אחר ההוראות, ייתכן כי תתבקשו להזין את קוד האבטחה המוצג באייפון, עשו זאת ללא חשש.
  5. בחירת הנתונים להעברה –  בדרך כלל מעבירים מידע שימושי ורלוונטי כגון אנשי קשר, הודעות, תמונות, סרטונים, סימניות ועוד. האפליקציה תעביר בצורה מאובטחת את הנתונים שנבחרו ממכשיר האנדרואיד שלך לאייפון החדש שלך. תהליך ההעברה עשוי להימשך זמן מה בהתאם לכמות הנתונים המועברת. ודא ששני המכשירים מחוברים לרשת Wi-Fi יציבה ושמור אותם קרובים זה לזה במהלך ההעברה כדי למנוע עיכובים ותקלות.
  6. השלמת הגדרת האייפון – לאחר השלמת ההעברה יהיה ניתן להמשיך בהגדרת האייפון החדש, הנתונים המועברים יופיעו באפליקציות המתאימות באייפון וניתן יהיה להשתמש בו מיד.
  7. הורדה מחדש של אפליקציות – לא ניתן להעביר אפליקציות מאנדרואיד לאייפון, אפליקציות של משחקים, שירותים שונים או תכנים יש להוריד מחדש בחנות האפליקציות של אפל ולהגדירן בשנית.

 

דיירקט פיקס

שיטה זו הינה הקלה והנוחה ביותר, אך היא איננה היחידה. ניתן גם להעביר מידע על ידי שליחתו למחשב ומשם אל האייפון, ושיטות נוספות אחרות. במידה ואתם מתקשים בהעברת המידע תמיד תוכלו לפנות לדיירקט פיקס לקבלת הדרכה ועזרה, כולל משלוח טכנאי עד הבית במחירים משתלמים במיוחד להעברה מקצועית ואמינה של המידע.

אייפון

באותו נושא