חיפוש

רגע לפני הטיסה הבאה: המדריך המלא לבחירת מזוודות

בחרתם יעד לטיסה, תכננתם את הטיול, וכשהתחלתם לארוז הבנתם שאין לכם מזוודה לטוס איתה? כדי למנוע מכם לחזור לחנות המזוודות שוב ושוב, ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את המזוודה המתאימה ביותר עבורכם.

 

מידות המזוודה

גודל המזוודה הנכון תלוי בסוג הנסיעה ובצרכים שלכם. תזדקקו למזוודות שונות לחלוטין אם אתם טסים לחופשה קצרה של בטן-גב לעומת חופשה של כמה שבועות בחורף באירופה. לכן, השלב הראשון הוא לחשוב כמה דברים תצטרכו לארוז ולהעריך את גודל המזוודה המתאים.

הגודל המקובל למזוודות טרולי שניתן להעלות למטוס ינוע בין 19 ל-22 אינץ'. הגודל למזוודות שנשלחות לבטן המטוס ינוע בין 23 ל-24 אינץ' למזוודות קטנות, בין 25 ל-27 אינץ' למזוודות בינוניות ובין 28 ל-36 אינץ' למזוודות גדולות (לרוב בין 28 ל-30).

מומלץ לברר מראש את הגבלות גודל המזוודות של חברת התעופה שאיתה תטוסו. ישנן הגבלות דומות לרוב החברות, אך אם אתם טסים למשל עם חברת תעופה "לואו קוסט", הן עשויות להיות שונות.

מידות מזוודה

סוג המזוודה

אם אתם טסים עם חפצים יקרי ערך או שבירים, מומלץ לבחור מזוודות קשיחות מכיוון שהן מגנות בצורה טובה יותר על תכולתן וכן יותר עמידות בפני נזקי מזג האוויר. מצד שני, אם אתם זקוקים למזוודה שתוכלו להכניס אליה את הקניות שתעשו בקלות, קחו בחשבון שמזוודה קשיחה פחות גמישה ובעלת פחות תאים ביחס למזוודה רכה.

 

איכות המזוודה

מומלץ לבחור מזוודה של חברה אמינה שמספקת אחריות, גם אם היא תעלה מעט יותר ממזוודה אחרת. זכרו שרכישת מזוודה איכותית היא השקעה לטווח ארוך, שתסייע לכם להימנע מלחזור לחנות המזוודות בכל שנה או שנתיים.

 

גלגלי המזוודה

ארבעה גלגלים יפחיתו את עומס המשקל של המזוודה בעת גרירתה וכן יאפשרו לכם תנועה חלקה יותר לכל כיוון. עם זאת, ארבעה גלגלים חשופים יותר לפגיעות חיצוניות, וכן תופסים יותר מקום משני גלגלים, מה שעשוי להשפיע על גודל המזוודה (ואף לגרום לה לחרוג מהגבלת המידות המותרת).

גלגלי המזוודה

מאפיינים נוספים של המזוודה

בחרו מזוודה המחולקת באופן שעונה על הצרכים שלכם, למשל אם אתם זקוקים להרבה תאים או לתא מיוחד לפריטים כמו מחשב נייד. בנוסף, מומלץ לרכוש מזוודה בעלת משקל עצמי קל ככל האפשר, כדי להקל על תהליך האריזה.

 

זוהי הקריאה האחרונה למזוודה שלכם!

לסיכום, לפני שאתם רצים לרכוש מזוודה חדשה, מומלץ לעשות סקר שוק ולברר איזו מזוודה תענה באופן הטוב ביותר על הצרכים שלכם – המידות המתאימות שגם לא חורגות מהגבלות חברת התעופה, הסוג שיתאים לחפצים שאתם אורזים, חלוקת התאים הנוחה ביותר ומספר הגלגלים שיקל על גרירת המזוודה.

בכל מקרה, אל תתפשרו על איכות המזוודה מכיוון שאתם לא יודעים איפה תצטרכו לחפש אחר חלופה וכמה היא תעלה. אז אחרי שבחרתם את המזוודה שלכם, הגיע הזמן להתחיל לארוז!

מזוודות

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »