חיפוש

רעיונות להפקות אירועי חברה בקונספטים שונים

 

אירועי חברה הם מגוונים ויכולים לכלול בתוכם פגישות פנימיות, מסיבות, אירועי בניית צוות, אירועי לקוח, כנסים ועוד, כמו כן, הם יכולים להיות אירועים קטנים לאורך יום אחד או כנסים גדולים לאורך שבוע, בהם משתתפים עובדיי פנים ושותפים חיצוניים. חברות מסוימות מקיימות אירועים תקופתיים, כמו כנס חברה שנתי או אירוע "מסיבת קיץ", אחרות יקיימו אירועים רק כאשר לחברה יש משהו שחשוב לשתף או להציג לראווה. "ישנם סוגים רבים ושונים של אירועי חברה וכל אחד מהם ניתן לקיים בקונספט שונה". נפגשנו לשיחה מרתקת עם חני משולם, בעלים של חברת הפקות האירועים “פרוצ’י הפקות” ( peruchi.com), לקבל נקודת מבט מקצועית על רעיונות להפקות אירועי חברה בקונספטים שונים

 

ארגון אירוע חברה

לפני הכל, עלינו להחליט מה מטרת האירוע, מרבית האירועים מתחילים כיעד של החברה, כמו למשל "לתגמל עובדים על שנה של עבודה קשה", או נקודת ציון שעומדת בפני החברה כמו "התקשרות עם משקיעים פוטנציאליים", מטרת האירוע תקבע איזה סוג אירוע אתם צריכים לארגן וכיצד עליכם להיערך אליו.

ברגע שאתה יודע מה מטרת האירוע שלך, הגיע הזמן להחליט על קונספט האירוע. זכרו כי, המשתתפים באירוע חושקים בחוויות שיסחפו אותם. הם רוצים להתרשם ולהנות.

 

כיצד נבחר קונספט לאירוע חברה?

חשוב לציין כי בחירת קונספט זהו נושא שאין להקל עליו ראש, בסופו של דבר בעלי החברה המקיימת את האירוע רוצה שני דברים האחד – שמטרת האירוע תמומש.
והשני – שמשתתפי האירוע ידברו על האירוע לטובה ויזכרו אותו לימים.

על מנת שמשתתפי האירוע יזכרו את האירוע כדאי ואף רצוי לבחור קונספט מעניין, על כן נסקור מספר קונספטים, אשר יעזרו לכם לקיים אירוע בלתי נשכח!

אירועים סודיים –  סודות תמיד מושכים אנשים והם מה שהופך את האירועים הללו לפופולאריים יותר ויותר. הוראות מהירות ומיקומים ייחודיים ולא חשופים מעצימים את סקרנותם של האנשים ומגבירים את הציפיות. המקום מתגלה לרוב רק כמה שעות לפני תחילת האירוע וכך גם התוכניות כולה, לעיתים, נבקש מהמשתתפים להגיע בלבוש כזה או אחר וזאת על מנת לרמוז על אופי האירוע.

אירועי טבע – אירוע בטבע יכול לנוע בין מסיבה בחיק הטבע הכוללת מוזיקה, פעילות אקסטרים ואתגרים שונים. פעילות בטבע יוצרת חוויה ייחודית ואף לעיתים שחרור אדרנלין רב, תלוי באופי הפעילות, כל אלו יצרו אצל המשתתפים זיכרון של חוויה ייחודית ויגמרו לכך שיזכרו את הפעילות לאורך זמן.

אירועי אלכוהול – מיועד בדרך כלל לקהל הצעיר יותר ויכלול הכנת קוקטיילים, משחקים,
סדנאות יין ועוד. אלכוהול תמיד "מקפיץ" את האווירה ובנוסף, גורם לכל המשתתפים לחשוף צדדים חדשים, אשר לא ניתן להיחשף אליהם בשגרת היום יום, צדדים אלה לעיתים יגרמו ליצירת חברויות חדשות אשר עשויים להועיל לגיבוש בין המשתתפים באירוע.

אירועי תוכניות ראליטי – אירועים בסגנון תוכניות כגון משחקי השף, המרוץ למיליון, מי רוצה להיות מיליונר ועוד – זהו קונספט פופולרי מאוד בימים אלו. קונספט זה תמיד מאתגר את המשתתפים בו ואף מעודד תקשורת בין המשתתפים באירוע. באירועים מסוג זה נדמה משימות שונות על בסיס התוכנית הנבחרת, כאשר המשתתפים בתחרות יהיו משתתפי האירוע.

אירועי קונספט ייחודי – זהו סגנון האירועים היותר אהובים על חברות המפיקות אירועים. אירוע מסוג זה דורש שיתוף פעולה מלא של משתתפי האירוע. יש להחליט על נושא ספציפי מראש ובתאם לזאת על משתתפי האירוע להגיע בלבוש מסוים לאירוע עם אביזרים נלווים תואמים. עיצוב האווירה בדרך כלל יהיה קשור גם למקום בו מתקיים האירוע עצמו וכן ניתן לקשט את קירות המקום בסגנון שנבחר לרבות השולחנות, עמדת הדי ג'יי ועוד.

ג'ונגל סטייל –  זהו טרנד חזק שניתן לראות לאחרונה ברשתות החברתיות השונות, כאשר המשתתפים מגיעים באוברולים ובחליפות שלמות בדוגמת חיות. אירוע מסוג זה מצריך מעבר לשיתוף פעולה עם המשתתפים גם תפאורה וקישוט האולם בדרך כלל בהרבה צמחייה, שכן על מנת ליצור את חווית הג'ונגל על המשתתפים להרגיש כי הם גם הגיעו למקום כזה ועל כן, רוצי ליצור מראה של יער פראי ולדאוג להנחות את העובדים להגיע במראה משוגע ככל העולה על רוחם. דמיינו

מסביב לעולם – אירועים עם שילוב של כמה מדינות ותרבויות שונות, כאשר בערב אחד תקפצו בין ברזיל להודו, או אפילו תנחתו בהוואי. באירוע מסוג זה ניתן לחלק את החברה למספר קבוצות כך שכל אחת תהיה אחראית על ארץ מסוימת והמאפיינים שלה. חברי הקבוצה יתלבשו בהתאם ויביאו איתם את כל ההשראות והייחודיות של כל מדינה. מומלץ לשדרג את הקונספט בדוכני אוכל שונים ומגוונים שידברו למספר תרבותיות וככה ייהנו המשתתפים מכל העולמות ללא צורך בדרכון!

לסיכום בבואכם להפיק אירוע חברה, יש צורך לשקול בכובד ראש את הקונספט הנבחר, שכן כפי  שניתן לראות יש מגוון רחב, כאשר חלקם מתאימים לקהלים מסוימים ועל כן מומלץ לבחור את הקונספט תוך התחשבות בכל הפרמטרים והאילוצים הקיימים.

מסיבה

 

באותו נושא