חיפוש

רעיונות מקוריים לתכנון יום הולדת

מתכננים לערוך יום הולדת מקורי אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? חשבתם על קונספט של שנות ה-90 אבל הבנתם שמדובר ברעיון חרוש? רגע לפני שאתם מתחרטים ובוחרים לערוך יום הולדת אינטימי ומשעמם, תנו לנו להציג בפניכם את הרעיונות המקוריים ביותר לתכנון יום הולדת לפי הסגנון שלכם, רעיונות שיגרמו לכם לערוך יום הולדת ייחודי שמתאים במיוחד בשבילכם. הנה הרעיונות הכי טובים שריכזנו עבורכם:

 

אוהבים את המטבח? תזמינו סדנת בישול או אפייה

אם אתם אנשים של מטבח, אתם צריכים להוציא מהיום הולדת שלכם משהו שנוגע לתחום שאתם טובים בו. לכן, אנחנו ממליצים לחשוב על האפשרות של סדנת בישול או אפייה, בהתאם לסגנון שלכם. מדובר בסדנא שמועברת על ידי שף מוכר, כזה שיודע את רזי התחום.

אתם לא צריכים להכין שום דבר (חוץ מהמטבח). השף יביא איתו את כל הציוד הדרוש וכמובן, שגם את המצרכים. שימו לב – אם אתם מעדיפים שלא לערוך את הסדנה אצלכם במטבח, כדאי שתערכו בירור מול השף. במקרים מסוימים, יש אפשרות להגיע למרחב מסוים שמותאם לבישול ואפייה.

 

אוהבים אופנה? תזמינו סדנת אופנה ייחודית

אם אתם אוהבים אופנה, אתם כנראה גם חיים ונושמים אופנה. לכן, אין דבר יותר מושלם עבורכם מיום הולדת בקונספט אופנתי במיוחד. תאמינו לנו, שהאורחים שלכם יודו לכם על הרגע שהם נהיו חברים שלכם. פשוט כי כל אחד רוצה להיות בסדנת אופנה. אנחנו נכחנו לאחרונה בסדנה ייחודית, כזו שגרמה לנו להבין שאם היינו יכולים, היינו מזמינים את אותה סדנה בכל יום הולדת.

הרי האופנה משתנה בכל פעם, אז למה לא לפנק את עצמנו בפעילות מעודכנת? כזו שתאפשר לנו להוריד קצת זמן מסך מהאינסטה. אם אופנה זה אתם, פשוט תלחצו על הקישור הבא ותעשו לעצמכם טובה, תבחרו בסדנה הייחודית הזו:  https://ls-party.co.il.

 

תערכו מסיבת תחפושות

אם אתם בקטע של מסיבה בסגנון יוקרתי, אתם יכולים לקרוא ליום ההולדת שלכם "נשף תחפושות". אם זה פחות הסגנון שלכם, אז "מסיבת תחפושות" יכולה להתאים לכם. בניגוד לאפשרויות הקודמות, מדובר ברעיון שאתם צריכים לעשות מ-0. מה אתם צריכים לעשות בשביל להוציא את הרעיון הזה לפועל? אתם צריכים להכין את הדברים הבאים מראש:

  • הזמנה ייחודית
  • תפאורה שמתאימה לאירוע
  • לבחור בתאריך ייחודי (כמו 11.11 או 02.02 וכו') אבל לא חובה
  • להציע למוזמנים שלכם רעיונות לתחפושות
  • להכין קאפקייקס וקינוחים תואמים לאירוע

אחרי שתכינו את כל הדברים הללו, תוכלו לפנות לעצמכם זמן כדי לבחור לעצמכם תחפושת ראויה.אלו היו הרעיונות המקוריים שלנו לתכנון יום הולדת. אנו מקווים שמצאתם את הרעיון שמתאים לכם בדיוק מבין 3 הרעיונות שהוצעו לעיל. בהזדמנות זו, אנחנו מאחלים לכם שיהיה לכם יום הולדת לא רק שמח, אלא גם מקורי וחווייתי! מזל טוב!

תכנון יום הולדת

באותו נושא