חיפוש

שופינג במדריד – המדריך המלא לקניות שוות במיוחד

קניות במדריד היא חוויה מהנה ומרגשת, זו דרך מצוינת לחוות את התרבות של אחת הערים היפות באירופה.

מדריד נחשבת לבירת האופנה של אירופה  והיא המקום המושלם לקניות, במאמר הבא אספנו את ההמלצות שלנו לשופינג במדריד.

 

מתי יש מבצעים במדריד?

מדריד מלאה במותגי אופנה בינלאומיים, זהו מקום מעולה לשופינג וקניות, לאחר שיטוט קל ברחובות, תמצאו בקלות המון חנויות. אתם בטח תעדיפו להגיע בתקופת המבצעים, יש במדריד שתי תקופות עיקריות, בחג המלכים אשר חל בתאריך 6.1, ובקיץ, מאמצע יולי עד סוף אוגוסט.

 

הזמן הטוב ביותר לקניות

הזמן הטוב ביותר לעשות שופינג במדריד הוא בימי חול. סופי השבוע עמוסים  בתיירים ומקומיים כאחד ולכן יכול להיות קשה למצוא מקומות חניה או למצוא מקום בחנויות. ויכולים להיות תורים ארוכים.כדאי להגיע בבוקר, סביב השעה 10:00,  כאשר הרחובות פחות צפופים , בנוסף, יהיה לכם סיכוי טוב יותר למצוא את מה שאתם מחפשים. רוב החנויות נסגרות בשעה 19:00, כדאי לקחת את זה בחשבון כשאתם מתכננים את מסלול השופינג שלכם.

 

המקומות הטובים ביותר לשופינג

El Corte Ingles

חנות זו ממוקמת בפלאזה דה לה ארגנזואלה והיא כוללת גם מותגים בינלאומיים וגם מעצבים ספרדים. יש לה גם מבחר גדול של נעליים ואביזרים.

 

רובע סלמנקה

רובע סלמנקה הוא המקום הטוב ביותר לעשות בו קניות במדריד. הוא מלא בחנויות, הן ברמה הגבוהה והן ברמה נמוכה, כך שניתן לעשות קניות בכל תקציב. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה כאשר אתם רוצים הפסקה מהקניות.

 

 קניון גראן ויה

קניון גראן ויה הוא אחד ממרכזי הקניות הפופולריים ביותר במדריד. הוא ממוקם בלב העיר, ממש ליד פוארטה דל סול ופלאזה דה אספניה. הוא הוקם ב-  1957 ויש לו למעלה מ-300 חנויות. תוכלו למצוא בו:

–  את חנות הכלבו היוקרתית El Corte Inglés, שהיא אחת מחנויות הכלבו הגדולות באירופה.

– קולנוע IMAX הראשון בעולם, שנפתח ב-1998.

– מספר רב של מסעדות ובתי קפה, כולל מקדונלדס וסטארבקס.

– מגוון רחב של חנויות אופנה כמו נייקי או זארה.

 

Lavapies

אם אתם מחפשים מתנות ייחודיות מחברות מקומיות, בדקו גם את אזור Lavapies. זוהי שכונה אופנתית עם חנויות ומסעדות בסגנון היפסטרי וצעיר.

 

לסיכום

אם אתם מחפש פריט ספציפי, אז הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא ללכת אל אחד ממרכזי הקניות הרבים במדריד. בקניונים הללו יש כל מגוון רחב של חנויות, מחנויות בגדים ועד חנויות ספרים והם מציעים מגוון רחב של פריטים. אם אתם מחפשים משהו ייחודי יותר או שלא נמצא בקניונים האלה, אז הרחובות של מדריד הם ההימור הטוב ביותר שלכם. יש להם הכל, מפריטי וינטג' ועד גלריות לאמנות  ובוטיקים ייחודיים, ותמיד צצים מקומות חדשים בכל יום. .

משפחה

 

באותו נושא