חיפוש

שיהיה גיוס קל – חמישה פריטי חובה למלש״בים

הגיוס מתקרב וההתרגשות בשיאה, אתם כבר חושבים על היחידה שבה אתם רוצים לשרת ומקווים שתצליחו להתקבל לתפקיד נחשק, אך טרם הקדשתם מחשבה לציוד אותו תצטרכו לרכוש עבור הימים הראשונים בטירונות. אל דאגה, ברשת טקטיקל זון תוכלו לרכוש את כל הדרוש לכם בלחיצת כפתור אחת ולהצטייד בכל הנדרש באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

 

מי אנחנו?

רשת טקטיקל זון היא הרשת המקצועית והטובה ביותר למתגייסים צעירים, לחיילים ומפקדים, שוטרים ואוהבי קמפינג. בחנויות ובאתר שלנו תוכלו למצוא מוצרי היגיינה, הלבשה תחתונה, ציוד צבאי, תרמילים ותיקי רחצה. תוכלו גם למצוא מוצרים שישפצרו ויקלו עליכם נשיאה וארגון ציוד ויגנו עליו מפגעי מזג אויר או שחיקה. החנויות שלנו פרושות בצפון הארץ ובמרכזה והאתר שלנו מציע משלוחים לכל חלקי הארץ במהירות ויעילות.

 

צבא ההגנה לישראל

מידי שנה מתגייסים לצבא ההגנה לישראל עשרות אלפי צעירים וצעירות בני שמונה עשרה. חלקם יתמקדו במקצועות הלחימה, הקרבי והיחידות המסתערות, בעוד שחלקם יתמכו מן השורה הראשונה של הטכנולוגיה שפותחה במיוחד על מנת לממש את מטרתו העיקרית של צה״ל: הגנה על אזרחי המדינה. התפקידים והמקצועות הקיימים כיום בצה״ל פתוחים ברובם הן לבנים והן לבנות, ופעמים רבות משמשים כרקע לקריירה מזהירה באזרחות. היחידות הצבאיות שונות זו מזו מאד, אך הדבר היחיד שמשותף לכולם הוא הציוד ההכרחי אותם הנכם מתבקשים לרכוש טרם גיוסכם.

 

ציוד החובה למלש״בים

המלש״בים, ראשי תיבות של המועמדים לשירות בטחון, מקבלים מן הצבא ללא עלות מזון, מגורים ומדים. אך ציוד אישי המשמש להלבשה תחתונה וביגוד בסיסי יש לרכוש באופן עצמאי. על מנת שלא יווצרו פערים בין החיילים ובין יכולותיהם הכלכליות, מסייע הצבא באמצעות הענקת כרטיס כוכבים שבהם ניתן לרכוש את הציוד הבסיסי על פי בחירה וטעם אישי. רשת החנויות טקטיקל זון מכבדות כרטיסי כוכבים וניתן להשתמש בהם הן בחנויות הפרושות בצפון ומרכז הארץ והן באתר שלנו.

 

חמישה פריטי חובה למלשב״ים שמומלץ לרכוש אצלנו

על מנת להקל על המתגייס והמתגייסת הטריים ריכזנו מספר מוצרי בסיס בחבילות הנקראות ׳מארז זהב׳ לחייל ולחיילת. המארזים מכילים את חמשת פרטי החובה למלשב״ים הבאים:

  • שש חולצות קצרות בצבע ירוק זית
  • שש זוגות גרביים
  • חמישה זוגות תחתונים
  • סל לאיסוף כביסה
  • חוגרון שחור לשמירה והגנה על החוגר

 

לסיכום

לקראת הגיוס המתקרב עליכם להיות ערוכים ומוכנים לתקופה המשמעותית ביותר בחייכם, תקופה שבה תקחו חלק פעיל בהגנה על המדינה, תכירו חברים חדשים מכל רחבי הארץ ואולי אף תהיו האלופות והאלופים הבאים של צה״ל. על מנת להפוך את התקופה הזו לקלה הרבה יותר, ריכזנו עבורכם את כל מה שתזדקקו לו לימים הראשונים בטירונות כדי ש תוכלו להתמקד בדברים החשובים באמת, ושיהיה לכם גיוס קל ונעים!

חייל

 

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »