חיפוש

2 דברים שחייבים לדעת לפני שיוצאים לקרב מול חברות הביטוח

עשרות פניות שהגיעו למייל האדום שלנו גרמו לנו להבין שיש לא מעט אנשים שמגלים בימים אלה שחברת הביטוח שלהם לא דואגת לסייע להם למרות שיש ברשותם פוליסת ביטוח. המדריך הנוכחי לקח את העובדה הקשה הזו צעד אחד קדימה, כדי לאפשר לכל המבוטחים להכיר ב – 2 הדברים שחייבים לדעת לפני שהם בוחרים לצאת לקרב מול החברה המבטחת. הישארו כאן ותהיו בטוחים שיש לכם את המידע שיאפשר לכם לפעול נכון.

 

אתם לא יכולים להתמודד עם ההליך המורכב בגפכם

הדבר הראשון שעליכם לדעת נוגע לאופן ההתמודדות עם ההליך המורכב. חברות ביטוח הן גוף חזק וקשה מאוד לעמוד מולן ללא סיוע מצד גורם מקצועי. לכן, אנו מציעים לכם שלא לפתוח בקרב מבלי להתייעץ עם עורך דין שבקיא בדיני ביטוחים.

חברות ביטוח

אלה הקריטריונים שיובילו לעורך דין מומלץ בדיני ביטוחים

עכשיו עליכם להכיר מקרוב ב – 3 הקריטריונים החיוניים שיאפשרו לכם למצוא את עורך הדין הטוב ביותר בתחום:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • הומלץ בחום על ידי לקוחותיו
  • בעל יחסי אנוש טובים

הדרך הקלה ביותר להגיע לעורך דין שכזה מצריכה כניסה לאתר אג'נדה פיננסים. שכן, שם מרוכזים כל עורכי הדין הטובים ביותר בתחום. אלה שמלווים אנשים פרטיים ואנשי עסקים.

 

רוצים לבדוק אותנו? אתם מוזמנים!

אם אתם רוצים לבדוק את רמת המקצועיות של עורך הדין, עליכם להעתיק את שמו או את שם המשרד לשורת החיפוש של גוגל. לאחר שתלחצו על כפתור ה"חיפוש", אתם תגלו שורה ארוכה של חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שהסתייעו בעבר בעורך דין זה. נציין כי תוכלו להגיע אליהן תוך גלילה ל"לשונית הביקורות". שימו לב – תוכלו גם לראות את הדירוג שניתן לעורך הדין (מ – 1 עד 5) ולקבל תמונת מצב אמינה אודות ההתנהלות שלו.

למה חשוב לפנות בהקדם לקבלת ליווי מקצועי מצד עורך דין?

אם היינו יכולים לייעץ לכם רגע לפני שחתמתם על מסמכי הביטוח, אתם לא הייתם כאן היום (משום שהייתה בידיכם פוליסה מקיפה בחברת ביטוח מוכרת ומומלצת). אל תטעו – אנחנו לא כאן כדי לבכות על החלב שנשפך.

אנו רוצים להאיר לכם את החשיבות שבפנייה לגורם מוסמך שילווה אתכם מעתה ואילך. ההמלצה לפנות לעורך דין בהקדם נובעת בעקבות הרצון לסיים עם ההליכים המשפטיים תוך זמן קצר, כדי שתוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם כחוק. ככל שתמתינו עם הפנייה, כך הפיצויים יאחרו לבוא.

 

מילים אחרונות לסיום

יציאה לקרב מול חברות הביטוח מצריכה הצטיידות בעורך דין מומלץ שעוסק בדיני ביטוח. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שהוצגו לעיל ולהגיע לעורך הדין שיעשה את העבודה הקשה עבורכם, כדי שתוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

חברות ביטוח

באותו נושא
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים

כוועד בית האחראי על ניהול רכוש משותף, יש חשיבות מכרעת להבין את החשיבות של ביטוח וועד בית. תחומי האחריות שלכם כוועד בית, כוללים תחזוקה יומיומית,

קרא עוד »