חיפוש

שיטות להשתלת שיניים ביום אחד

עבור אנשים רבים, טיפולי שיניים נתפסים כטיפולים לא נעימים אשר עשויים לעורר תחושת של לחץ וחוסר נוחות.

לעיתים יש אנשים אשר יעדיפו להסתובב עם שיניים חסרות מאשר להיכנס להליך דנטלי סבוך אשר יתפרש על פני חודשים ארוכים וידרוש ביקורים תדירים אצל רופא השיניים.

עבור אנשים כאלו יש פתרון שכן בשנים האחרונות ישנן יותר ויותר שיטות להשתלות שיניים אשר יכולות להתבצע ביום אחד.

 

השתלת שיניים רב שלבית

השתלת שיניים בשיטה מהירה זאת, המכונה גם השתלת שיניים ביום אחד, מתחילה כמו כל סוג אחר של השתלת שיניים. בשלב הראשון מחדירים מעין בורג עשוי מזירקוניום דו-חמצני לאזור בו חסרה שן בלסת. הבורג הזה הוא השתל הדנטלי אשר מתפקד כמו השורש של השן. על השתל מרכיבים את השן המלאכותית מיד עם סיום החדרת השתל. עתה המטופל יכול להנות מהחיוך החדש שלו.

 

שיטת ארבע השתלים

שיטה נוספת להשתלה מהירה מתבססת על החדרה של ארבעה שתלים מיוחדים ללסת של המטופל. על השתלים האלו מרכיבים שורה של שיניים מלאכותיות רציפות באופן שגורם לעומס שמופעל עליהם בעת פעולות כמו לעיסה ודיבור להתפזר בצורה נכונה. שיטה זאת מומלצת לאנשים עם חוסר של מספר שיניים סמוכות זו לזו.

 

האם השתלות שיניים ביום אחד הן פחות עמידות?

בגלל שהשתלות שיניים ביום אחד הם הליך קצר בצורה משמעותית מכל השתלת שינים מסורתית לעיתים אנשים מקבלים את הרושם המוטעה שלא מדובר בהשתלת שיניים לכל דבר אלא סוג של מענה קוסמטי למצב של שיניים חסרות. עם זאת, חשוב להבין כי זהו לא המצב. בניגוד לפתרונות אסתטיים כמו כתרים, השתלות מהירות מספקות למטופל פונקציונליות ורמת נוחות גבוהה וניתן לומר שהשיפור האסתטי הוא בבחינת בונוס מבורך.

 

מדוע לא כולם עושים השתלות ביום אחד?

החיסרון העיקרי של השתלות שינים מהירות הוא שהן לא מתאימות לכל אחד. אנשים מסוימים צריכים להתכונן ולעבור הכנה או תהליך שיקומי לקראת ניתוח השתלת השיניים. כך למשל אנשים מסוימים יצטרכו לטפל בבעיות חניכיים או לעבור ניתוח להשתלת עצם כדי להכין את הבסיס שישמש לאחיזה של השתלים.

מסיבה זאת, כאשר מדובר בהשתלות שיניים ביום אחד המועמדים המתאימים הם אנשים עם בריאות טובה ללא מחלות רקע כמו סוכרת או הרגלים בעייתיים כמו עישון. כמו כן צפיפות עצם הלסת של המטופלים שמתאמים לעבור השתלה ביום אחד היא גבוהה מאוד שכן בהשתלות מהירות שכאלו השתלים הדנטליים יוחדרו פחות עמוק לתוך הלסת.

אם אתם נמנעים מלעבור השתלת שיניים בגלל חוסר הנוחות שבהליך ארוך שדורש זמן החלמה ממושך כדאי מאוד שבכל זאת תקבעו תור ותתייעצו עם רופא שיניים המתמחה בהשתלות. רופא זה יוכל לבדוק את התאמתכם להליך השתלת שיניים ביום אחד ואם אכן מדובר בטיפול שיתאים לכם תוכלו תוך פגישה אחת לצאת לעולם עם חיוך בוהק וחדש.

 

פה

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »