חיפוש

שיטות למניעת עקיצות בהובלה

בחיים כמו בחיים, יש אנשי מקצוע מקצוענים ויש חובבים, יש נוכלים ויש כאלו שסתם לא יודעים מה הם עושים. אם אתם צריכים שירותי הובלות, אתם צריכים לדעת שאף אחד לא "עושה עליכם סיבוב". והנה כל הטיפים שתיקחו אתכם כדי להימנע מעקיצות.

מי שאי פעם הסתייע בשירותי חברת הובלות, יודע עד כמה המצב בשוק עשוי להיות מבלבל. ישנן מאות של חברות הובלה, כאשר חלקן מקצועיות וחלקן ההיפך הגמור. לעיתים מובילים יכולים ממש לעקוץ את הלקוחות, בפעמים אחרות לשבור ציוד ולא לקחת אחריות על כך.

אם אתם מעוניינים להימנע מכל מיני עקיצות בשטח, אנחנו נמליץ לכם על הטיפים הבאים. נתחיל עם חתימה על חוזה התקשרות אל מול חברת ההובלות, מה הוא צריך לכלול בתוכו? הנה טיפים לבחירת חברת הובלות ללא עקיצות:

 

חתימה על חוזה התקשרות או חוזה עבודה

בכדי להימנע מעקיצות, מומלץ לחתום על חוזה התקשרות אל מול חברת ההובלות. אתם חייבים לכלול בו את נושא האחריות, זה ממש ערך עליון.

תציינו בחוזה מה האחריות כוללת, מתי היא מקבלת את תוקפה, תציינו את חברת הביטוח שבה חברת ההובלות מבוטחת וכל מה שצריך. אל תיתנו לאף חברת הובלות לעבוד אתכם עם חוזה בעל-פה. לא שווה את הסיכון. כאן https://sopick.co.il תוכלו לקבל הובלה עם אחריות עליה.

 

לקבוע מחיר מראש על שירותי הובלות

אם אתם מעוניינים להסתייע בשירותי הובלות, אנחנו ממליצים בחום על סגירת מחיר מראש. זו הדרך היחידה להימנע מעקיצות של חברות הובלה חובבניות. לא פעם, מובילים מגיעים למקום ההובלה ומתחילים לספר סיפורים.

הסיפורים הם משהו בסגנון של: "לא ידעתי שיש כאן עוד 3 וחצי מדרגות שצריך לטפס אותן". המטרה של הסיפורים האלו היא תמיד זהה – ניצול של הלקוח בכדי להעלות בתמחור של ההובלה. המובילים עשויים לנצל את העובדה שאתם כרגע נמצאים בדקה ה-90 וחייבים הובלה. אל תיתנו לזה לקרות.

 

קבלו המלצות על חברת הובלות מקצועית

אם אפשר, קבלו המלצות מהמכרים שלכם, מבני המשפחה ומהחברים שלכם. כל אחד מאיתנו כמעט עבר דירה מתישהו, ככה שאפשר לשאול אנשים סביבכם. כשאתם מתקשרים אל חברת ההובלות, תציינו שקיבלתם המלצה חמה עליה ואתם מצפים שלא להתאכזב.

אם אין לכם המלצות מהמכרים שלכם, תוכלו לנסות לאתר המלצות כאלו ברשתות החברתיות. אם למשל אתם מתגוררים בעיר הרצליה, כנסו לקבוצת פייסבוק עיר מגורכם ותבקשו המלצות על חברת הובלות.

 

פיקוח על ההובלה בזמן שהיא מתבצעת

כדי להימנע משבירה של חפצים והיעלמות מסתורית של ציוד, יש לפקח על חברת ההובלה. אם אין לכם זמן באותו היום לפקח על המובילים, יהיה חשוב לפחות למנות מטעמכם איזשהו נציג שיוכל לפקח עליהם בעבורכם.

משאית הובלות

באותו נושא