חיפוש

שיטת NLP לפתרון בעיות

NLP הינה שיטה שבה באמצעות הקניית דפוסי חשיבה חיוביים במקום אלו השליליים אנו יכולים לפתור מגוון של בעיות, החל מקשיים רגשיים ועד לבעיות פיזיולוגיות שונות הנגרמות מסטרס וחרדות. במרכז NLP- PLUS תוכלו לרכוש כלים המבוססים על השיטה, להעשיר את חייכם, לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם ולהביא אתכם לשלוות הנפש שחיפשתם.

 

נלפ פלוס

מרכז נלפ פלוס הוקם על ידי תמי ילין ואפרת שמר, מדריכות מוסמכות לטיפול באמצעות NLP בשנת 2005 ומאז ועד היום לימד בהצלחה אלפי גברים ונשים שחיפשו את השינוי שיאפשר להם לשגשג ולפרוח ולמצות את הפוטנציאל שלכם. חלקם אף הצטרפו לקהילה והפכו מטפלים בעצמם וכיום הם עוזרים לאחרים להגשים את החיים שהם ראויים להם.

שיטת NLP לפתרון בעיות

NLP

שיטת NLP מבוססת על התיאוריה כי המוח ומערכת העצבים המרכזית שלנו מושפעים מאד מהדברים שאנחנו חושבים ואומרים. אם דפוסי החשיבה שלנו מלאים בייאוש, ברחמים עצמיים ובתחושה שלעולם לא נצליח כי אנחנו מכוערים, טפשים או עניים מדי, באמת לא נראה ברכה בעמלנו ולא נשיג את הדברים שאנו רוצים. לעומת זאת, אם נמלא את עצמנו במחשבות חיוביות ונאמר לעצמנו כי אנו נאים מספיק, מוכשרים מספיק ובהחלט שמחים על כך שאנו בריאים ויש לנו את כל צורכינו, נשיג אפילו עוד יותר בריאות ושפע בחיינו.

 

פתרון בעיות באמצעות NLP

כאשר אנו נתונים במצב רגשי סבוך, רצוי שנפנה לטיפול מקצועי על מנת לקבל מענה מקצועי, אך בנוסף לכך נוכל להעזר בשיטת NLP לשינוי דפוסי החשיבה שלנו על מנת להחלץ ממעגל הקסמים שבו אנו נתונים ואשר ממרר את חיינו ומאמלל אותנו. להלן מגוון בעיות שניתן לפתור באמצעות NLP:

  • דימוי עצמי נמוך – התחושה שאנחנו בודדים, דחויים, מכוערים או טפשים מפריעה לנו לפתח קשרים חברתיים או להשיג את משרת החלומות שלנו. שינוי דפוסי החשיבה הללו והחלפתם בדפוסי חשיבה חיוביים יותר, שאנו יפים בדיוק כפי שאנחנו, רצויים וחכמים מספיק תעלה את הדימוי והערך העצמי שלנו כדי שנוכל להשיג את המשרה שרצינו ולהיות מוקפים בידידים.
  • מצב רגשי סבוך – דכדוך, דכאון, חרדות ופחדים ניתנים לריפוי על ידי טיפול מקצועי ובמקביל גם טיפול NLP אשר ישחרר אתכם מהמחשבות הרעות שתוקפות אתכם כל אימת שאתם חווים טריגר שמפעיל אותם.
  • בעיות פיזיולוגיות – בעיות פיזיולוגיות רבות נגרמות בעקבות סטרס, חרדה ומצב רגשי סוער. באמצעות שינוי דפוסי החשיבה תוכלו לאזן את המצב הרגשי שלכם ובהדרגה גם הבעיות הפיזיולוגיות הקשורות אליו יעלמו.

 

לסיכום

נלפ פלוס הינו מרכז ללימודי שיטת NLP המבוססת על התיאוריה כי המוח מושפע מכל מה שאנחנו אומרים ועושים. מחשבות שליליות מובילות אותנו לאומללות וצער ואילו מחשבות חיוביות תורמות להעשרת חיינו בנחת ושגשוג. במרכז תוכלו ללמוד כיצד לשנות את דפוסי החשיבה שלכם וגם לעזור לאחרים.

שיטת NLP לפתרון בעיות

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »