חיפוש

שינוע ציוד וחומרי בנייה – אילו מוצרים צריך בשביל זה

חומרי בניין הם דברים כבדים, לא נוחים לסחיבה ואף לעיתים בלתי אפשריים לסחיבה. על מנת לאפשר עבודת בנייה, להקל על העובדים ולייעל את העבודה עצמה קיים צורך במספר מוצרים. לפעמים מספיק רק אחד מהם, לפעמים שילוב. את הבחירה עושים בהתאם לצורך הספציפי של אותו אתר בנייה. לפניכם מספר מוצרים שצריך בשביל זה – משטחים, רכבים, עגלות ומנופים.

 

מדוע צריך לשנע

ראשית, יש צורך להביא את החומרים למקום כמובן. בנוסף, באתר בנייה הרבה פעמים צריך להעביר מאזור אחד לאזור אחר ציוד מסוים או חומרים מסוימים ועל כן גם בתוך האתר רצוי שיהיו המוצרים הנכונים כדי לייעל את העבודה ולהקל על כל הנוגעים בדבר.

 

משטחים

על משטחים מלבניים אנו מעלים את הציוד או החומרים, מעמיסים כמה שאפשר וביציבות. ניתן למצוא שלל משטחים בחיפוש באינטרנט כגון משטחים של דולב אשר עשויים מפלסטיק. כאשר משטחים לשינוע עשויים מפלסטיק איכותי, הם גם מסוגלים לנשוא משקל רב מבלי להתפרק ובנוסף ניתנים לשימוש חוזר מה שיחסוך כסף וגם פתרון אקולוגי. חלק מהמשטחים אבל עשויים מפלסטיק אשר ניתן למחזור.

 

רכבים

כאשר באתר יש רכבים אותם ניתן להעמיס ובעזרתם להביא ציוד וחומרים ממקום למקום, זהו פתרון מעולה לבעיית השינוע. על הרכבים, אם הם מתאימים לכך, ניתן להניח את המשטחים המלאים, ופשוט לנסוע ליעד, ללא מאמץ פיזי ובמהירות רבה.

 

עגלות

מוצר נוסף שעוזר בשינוע של כל דבר אשר הוא יכול לנשוא הוא עגלה. את העגלה מסיעים ידנית, על גלגלים כמובן ולפעמים ללא מאמץ רב כל עוד מסיעים אותה נכון. מוצר זה יכול להיות זול ולתת פתרונות למצבים רבים. העגלות הן פשוטות מאוד לשימוש.

 

מנופים

ישנם שני מצבים בהם נחשוב ישירות על הפתרון הכבד ביותר. מנוף אמנם עלול להיות יקר, אך במצבים הבאים הוא יכול להיות דרוש, אולי הפתרון היחיד. מה שבטוח פתרון טוב ומועיל. העלאת ציוד וחומרים – כאשר אתם רוצים לשנע את הדברים לגובה, למשל בבניית בניין, אין הרבה ברירות, יש צורך בשימוש במנוף. חומרים כבדים מאוד – כאשר באתר ישנם דברים כבדים ביותר, מנוף יכול להיות מה שיפתור לכם את הבעיה אם אין לכם דרך אחרת.

ישנם הרבה סוגי מנופים, ויש לבחור מראש אחד אשר מגיע לגובה הדרוש, ושיכול לנשוא את המשקל הדרוש. כך תמנעו מבזבוז ואף מתאונות שיכולות להיווצר במידה ויכולות המנוף אינן עומדות במשימה שהייתם שואפים שהוא יבצע.

 

לסיכום

לסיכום, במקומות כמו אתרי בנייה, קיים הצורך לשנע ציוד כבד וכל מיני חומרים אל האתר וממקום למקום בתוך האתר. מוצרים שיעזרו לכם בביצוע משימות אלו, יחסכו זמן וכאב לעובדים וייעלו את העבודה במקום הם – משטחים להעמסה, רכבים, עגלות כדי שיקלו על הסחיבה כפתרון מהיר ויעיל ומנופים למקרה שהציוד צריך להגיע לגובה או שהוא כבר מאוד.

מנוף

באותו נושא
אדריכלות ירוקה
2 פרמטרים לבנייה ירוקה

בנייה ירוקה הפכה להיות שם דבר בשנים האחרונות. נדמה כי יותר ויותר קבלנים מעדיפים לבצע בנייה באמצעות הליך שכזה. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל

קרא עוד »