חיפוש

שיפה ושונה תהיה השנה – מתנות מיוחדות לעובדים לראש השנה

אחת השאלות הקשות ביותר שמלוות כל מעסיק בפתיחת השנה החדשה היא אלו מתנות הוא יכול לקנות לעובדים שלו. מצד אחד אנחנו רוצים להפתיע את העובדים עם מתנה שאין להם, משהו ייחודי שמאפשר להם לקבל מוצר שלבד הם לא היו מקבלים. יחד עם זאת חשוב לנו שהמתנה גם תבטא את ההערכה שלנו אליהם ותהיה שימושית עבורם.

 

בחירת מתנה לעובדים

בתור מעבידים, בבחירת מתנה יש כמה אילוצים שאנחנו צריכים להתחשב בהם. הדבר הראשון הוא כמובן התקציב שאותו אנחנו מקצים לטובת קניית המתנות. בנוסף, לא תמיד קל לנו להבין אלו מתנות העובדים שלנו רוצים לקבל, ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב שבו המתנות שקנינו לא באמת רלוונטיות עבור העובדים שלנו.

כדי לחסוך לכם זמן יקר, לפניכם רשימה של מספר מתנות לראש השנה לעובדים שכולן מאפשרות לכם בתקציב סביר להעניק לעובדים שלכם פינוק אמיתי לקראת השנה החדשה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מתנה אחת מתוך כל המתנות ברשימה שלפניכם.

 

  1. כלים למטבח

החגים הם תקופה שבה אנחנו הולכים לבלות לא מעט זמן במטבח, וזו הזדמנות מצוינת לשדרג את הציוד שיש לנו במטבח. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור ערכת כלים מגוונת שתהפוך לעובדים שלכם את השהות במטבח להרבה יותר נעימה.

 

  1. יומן שנתי

בפתיחת השנה אין מתנה מתאימה יותר מאשר יומן שנתי שיוכל ללוות את העובדים שלכם במשך השנה כולה. השקיעו ביומן עם כריכה מהודרת ונסו להוסיף לו מיתוג של החברה או של שם העובד.

 

  1. מארז בירות

בארוחות החג הרבות, אין כמו בירות איכותיות על מנת לשדרג את התפריט של הארוחה. בחרו מארז בירות צבעוני, כזה שיוכל להתאים לכל שולחן ופנקו את העובדים שלכם עם מתנה שלבד יהיה להם קצת קשה להשיג.

 

  1. תיק ממותג

תיק ממותג הוא מתנה שמצד אחד תהיה שימושית עבור העובדים שלכם, ובנוסף אתם יכולים לבחור את המיתוג כך שהוא יהווה למעשה פרסומת עבור העסק שלכם. הקפידו לבחור תיק איכותי ובצעו את המיתוג כך שהוא יתאים לצבעים של התיק עצמו.

 

  1. אוזניות איכותיות

השעות הרבות שאנחנו מעבירים במשרד ובדרכים הפכו את האוזניות להיות פריט חובה לכל אחד. לקראת השנה החדשה תוכלו לפנק את העובדים שלכם עם אוזניות איכותיות, שיאפשרו להם להתרכז במהלך העבודה עם המוזיקה האהובה עליהם.

 

לסיכום

בחירת מתנות לראש השנה לעובדים שלכם היא אתגר לא קטן בתור מעבידים. למעשה אם נדרשים למחשבה מעמיקה כדי למצוא את המתנות שיפנקו את העובדים שלכם, אך יחד עם זאת גם יהיו מתנות בתקציב סביר עבור העסק שלכם. כאן קיבלתם 5 אופציות נהדרות עבור מתנות לעובדים שלכם לראש השנה, כאלו שבכל תקציב תוכלו להרשות לעצמכם לקנות אותן.

בירה

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »