חיפוש

שעון חכם: שנוחות וסטייל נפגשים

שעון חכם נכנס לחיינו בשנים האחרונות ואין ספק שמדובר במוצר פרקטי מאד אך גם פריט אופנתי ויפה.

שעון יד תמיד נחשב לפריט אופנה ולכן ישנו אתגר גדול לייצר שעונים חכמים שיכילו את כל הפיצ'רים החשובים אך שגם יהיו יפים כי אחרת אנשים יעדיפו לוותר ולהסתפק בשעון יד רגיל.

ישנו מבחר גדול היום של שעונים עם עיצובים אופנתיים ואפילו עם אפשרות להחליף רצועה, שעונים שמתאימים לנשים וגברים כאחד ושעונים עם מערכות הפעלה שונות שמתחברים לטלפונים שונים.

 

שעון חכם מבחינה פרקטית

שעון חכם נוצר תחילה כדי לספק מענה לאנשים שעובדים באופן יומיומי עם הטלפון ושמחבבים גאדג'טים. השעון החכם מתחבר לסמארטפון שלכם וכך אתם יכולים להשאיר אותו בתיק ולעבוד רק עם השעון. ניתן לראות על צג השעון שיחות נכנסות, הודעות, התראות ברשתות החברתיות ובאימיילים, ניתן להתחבר למוזיקה וישנם גם שעונים ייעודים למשל, שעוני ספורט חכמים שסופרים ק"מ או זמן וגם שעונים שיכולים למדוד לכם את קצה הלב וכמה זמן אתם ישנים. מגוון הפיצ'רים גדול ויש אפילו שעון יד לגבר ייעודי

 

שעון חכם מבחינה עיצובית

בהתחלה, השעונים עוצבו בצורה מנימליסטית למטרה אחת בלבד והיא נוחות. מרבית הלקוחות הראשונים של המוצר היו משתמשים בו כשעון נוסף לשעון יד רגיל. היום המצב שונה לחלוטין, השעונים החכמים מגיעים בעיצובים יפים ואופנתיים. ישנו מגוון צבעים, מסכים מרובעים או עגולים, רצועות מתחלפות. קולקציות מיוחדות לנשים ולגברים אז ככה שבהחלט אפשר לוותר על שעון יד רגיל ולענוד שעון חכם בלבד, במיוחד אם אתם חובבי גאדג'טים וטכנולוגיות וכמובן אם אתם עובדים עם הפלאפון שלכם על בסיס יומיומי.

 

פרקטיקה וסטייל הולכים ביחד

כפי שכבר ראיתם, בהחלט ניתן למצוא בשוק שעונים גם חכמים וגם מעוצבים, גם פרקטים וגם אופנתיים, גם נוחים וגם יפים. אם אתם עובדים עם השעון, אז קודם כל תחפשו שעונים שמכילים את כל הפונקציות שאתם צריכים ורק לאחר מכן תבחרו את העיצוב המתאים. לא כל שעון חכם מכיל כל פיצ'ר ולכן תעשו שיעורי בית לפני. מבחינה עיצובית אתם יכולים לבחור בין גדלים של מסך ועובי של רצועות וגם אפשר לרכוש שעון שמגיע עם רצועת נוספת ואז לגוון מידי פעם.

 

לסיכום

לכבוד הולנטיין הקרוב, שעון חכם בהחלט יכולה להיות מתנה יפה לבן או בת הזוג. זה יכול להיות שעון חכם רגיל או שעון חכם לספורט למשל אם הפרטנר שלכם בעניין. תוכלו לבחור עיצוב לגבר או לאישה כך ששניכם יכולים לקנות אחד לשני. יש הרבה פונקציות אפשרויות, אפשר להתמקד במה שחשוב וגם לבחור צבע מעניין. חשוב שיהיה מסך מספיק גדול וסוללה חזקה שמחזיקה הרבה זמן. בנוסף, מומלץ גם שהשעון יתאים למערכת ההפעלה של הטלפון שלכם כדי שתוכלו למקסם את השימוש כמה שיותר.

מכשיר דיגיטלי

 

באותו נושא
בגד ים ראשית
בגדי ים לירח דבש

החתונה מתקרבת? סגרתם כבר טיסה לירח דבש? בין אם בחרת לנפוש בחופים הטרופיים של תאילנד , זנזיבר או בקריביים, סביר להניח ששמת בצד כבר את

קרא עוד »